خرید چسب کاشی

انتخاب و خرید چسب کاشی مناسب و مرغوب یکی از موضوعات مهم برای ساختمان‌سازان است. انواع چسب های مختلفی در ساختمان سازی استفاده می گردند که کمک می‌کنند تا سطوح به صورت دائمی به هم بچسبند. از جمله سایر کاربردهای چسب ها به جز چسباندن مصالح ساختمانی شامل کاشی و سرامیک، می‌توان به ترمیم و بالا بردن مقاومت مصالح و بسیاری از کارهای مهم دیگر نیز اشاره کرد. با توجه به کاربرد زیاد چسب در این صنعت، پیدا کردن منبعی برای فروش چسب های ساختمانی با قیمت مناسب موضوع مهمی است که می‌تواند بر روی هزینه‌های تمام شده ساختمان تاثیر مهمی داشته باشد. لذا بازرگانی رادین به عنوان منبعی قابل اعتماد اینجاست تا برای خرید بهترین چسب‌ها به شما کمک کند.

 

چرا استفاده از چسب های ساختمانی پیشنهاد می‌شود؟

از آنجایی که یکی از دغدغه های هر جامعه ای صنعت ساختمان و پیشرفت آن می باشد. در این بین سلیقه ی افراد در ساختمان سازی نیز دخیل است که خود باعث بالا رفتن حساسیت این صنعت می گردد. در بسیاری از موارد در جهت زیباسازی سطوح از کاشی و سرامیک استفاده می شود.  با توجه به افزایش سرعت رشد جمعیت باید در نظر داشت که همان ترتیب سرعت رشد ساختمان سازی نیز افزایش می یابد. در روش های قدیمی برای چسباندن کاشی و سرامیک به کف یا دیوار از ملات دوغابی استفاده می گردیده اما امروزه از چسب های مخصوصی استفاده می شود که علاوه بر مقاومت بیشتر نسبت به روش  قدیمی از سرعت بالاتری نیز برخوردار است.

به طور کلی چسب ها از لحاظ قیمتی نیز بسیار مقرون بصرفه بوده و در مواردی جاگزین بسیاری از مواد مشابهی مانند ملات می باشند. علت این موضوع نحوه ی ساخت و مواد اولیه بکار برده شده و ترکیبات چسب است که همگی در کنار هم منجر به کاهش هزینه‌ها می‌شوند و باعث می‌شود که انتخاب بسیاری از سازندگان خرید چسب کاشی یا سایر انواع چسب های ساختمانی باشد. البته در مورد بعضی از وسایل مورد استفاده در ساختمان نیاز به چسب های خاصی داریم که از جمله ی این موارد می شود به این موارد اشاره کرد: زیر کفپوش، چسب کاشی سرامیک، لمینت گچی، گرمایش، تهویه مطبوع، سیمان مشترک، پانل های پیش ساخته، کفپوش انعطاف پذیر، سقف و پوشش دیوار اشاره کرد.

از این رو انواع بسیار زیادی از چسب های ساختمانی را می توان مثال زد که سرعت در ساخت را بهبود بخشیده اند. با توجه به اینکه هر نوع چسب ساختمانی نحوه استفاده خاصی دارد بهتر است دقیقا مانند همان دستور العمل استفاده گردند تا به نهایت کیفیت و چسبندگی خود برسد. با توجه به همین دستور العمل ها مقدار مورد نیاز از هر چسبی برای متر مربع بدست می آیند.

 

کاربرد چسب های ساختمانی

چسب کمک می‌کند تا مواد و مصالح مختلف را به یکدیگر متصل کنید. بعضی از قطعات بدلیل داشتن ضخامت زیاد قابل نصب از طریق سواراخ کردن نیستن و در اینجا چسب بسیار موثر خواهد بود.  همچنین برای اتصال سطوح با ابعاد بالا نیز چسب عملکرد بسیار خوبی دارد. چسب های ساختمانی بر پایه های آب یا حلال می باشند که شامل : چسب کاشی پلیمر خمیری، چسب کاشی پودری مخصوص دیوار، چسب پودری سرامیک مخصوص کف، چسب سنگ نمای آنتیک، چسب بتن آب بندی، پودر بند کشی و چسب بتن استحکامی هستند.

از چسب های ساختمانی برای چسباندن مواد سنگین تر مانند مصالح ساختمانی مانند آهن، فولاد ،بتن، فلزات، آلومینیوم، مس، سنگ آجر ،شیشه، چوب، سرامیک، انواع سنگ، سنگ تراشی توخالی و جامد، بلوک، سیمان، رندر، پلیت و غیره نیز می توان استفاده کرد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده ی فوق ، جهت تعمیرات ساختمان ، پر کردن فضاهای دور از دسترس، پر کردن ترک در هر مکانی، ثابت نگه داشتن اجسام از جمله پنجره ها، و همچنین مرطوب نگه داشتن بتن و بسیاری کار های دیگر نیز استفاده می گردد. یکی از نکات مهم دیگر در استفاده از چسب ها تمیز بودن محل استفاده از چسب می باشد. چرا که در صورت وجود گرد و غبار یا رطوبت و یا چربی در محل استفاده از چسب، کارایی خوبی نخواهد داشت.

شما می‌توانید از چسب های ساختمانی برای چسباندن شیشه به فلز، شیشه به بتن، چوب به فلز، فلز به انواع فوم های عایق و… استفاده کنید که البته برای هر نوع سطحی نیاز به چسب مخصوص آن است. همانطور که برای چسباندن کاشی به خرید چسب کاشی نیاز است. در ادامه به معرفی انواع چسب کاشی خواهیم پرداخت:

 

انواع چسب کاشی

برای خرید چسب کاشی مناسب بهتر است بدانید که چسب کاشی انواع و اقسام مختلفی دارد که هر نوعی برای کاربرد خاصی مناسب‌تر است. اما همه انواع چسب کاشی در دو دسته خمیری و پودری طبقه بندی می شوند، که ما در ادامه به بررسی این دو نوع چسب کاشی می پردازیم:

1.    چسب کاشی خمیری

چسب خمیری کاشی مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب دارد. این ویژگی باعث شده که برای استفاده در محیط هایی که به طور دائم در معرض رطوبت هستند، بسیار مناسب باشد. همچنین به طور کلی، در مناطق پربارش استفاده از چسب خمیری کاشی، انتخاب عاقلانه ای محسوب می شود. انواع کاشی برای اجرا بر روی دیوارهای گچی می تواند با استفاده از خمیر چسب کاشی به راحتی صورت پذیرد. چرا که خمیر چسب کاشی مقاومت بالایی در مقابل فشار و کشش دارد.

2.    خرید چسب کاشی پودری

چسب پودری کاشی قدرت چسبندگی کمتری نسبت به چسب خمیری کاشی دارد. بنابراین استفاده از این نوع ملات ساختمانی در اجرای کاشی بر روی دیوارهای گچی توصیه نمی شود . پودر چسب کاشی بیشترین کاربرد را در اجرای کاشی بر روی سطوح صاف مانند دیوارهای آجری، کاشی کاری قدیمی و موزاییکی و سنگ و سیمان دارد.

 

با ویژگی های چسب کاشی آشنا شوید

  • این چسب ها دارای بسته‌بندی قوطی شکل، تیوب فشاری، و تیوب بتونه‌کاری هستند.
  • انواع چسب ها بر پایه‌ آب و یا حلّال در آب هستند.
  • عموما در مدت 24 ساعت خشک می‌شوند و سرعت کار را بالا می برند.
  • بدلیل خمیری بودن این چسب ها، به راحتی با کاردک پخش می شوند.
  • این چسب ها قابلیت چسبیدن به اکثر مصالح ساختمانی را دارند.
  • خرید چسب کاشی مقرون به صرفه است.
  • این چسب ها مقاوم در برابر آب هستند و در مواردی خاصیت ضد آب هم دارند.
  • برای پر کردن درزها و نواقص مصالح کاربرد دارند
  • همچنین بعد از خشک‌ شدن انعطاف‌پذیری خود را حفظ می‌کنند.

 

خرید چسب کاشی

با توجه به فرآیند های تولید چسب های ساختمانی می توان آن ها را به انواع مختلفی دسته‌بندی کرد که بسته به ساختار شیمیایی هر نوع چسب ساختمانی و قابلیت هایی که دارد، در بخش های مختلف ساختمانی از آنها استفاده می شود. پرکاربردترین چسب های ساختمانی شامل این موارد هستند: چسب کاشی، چسب سرامیک، چسب بتن، چسب سیمان، چسب سنگ و چسب آجر

شما می توانید انواع چسب های ساختمانی از جمله چسب های با کیفیت کاشی را در بازرگانی رادین با قیمتی نازل تهیه فرمائید. برای دیدن تمامی محصولات در این دسته بندی، روی لینک زیر کلیک کنید:

چسب و مواد شیمیایی ساختمانی

  • شایانه کشوری
  • آبان 30, 1400
  • 1378 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...