قوانین و مقررات

قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی است. عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید ، عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها بروز رسانی می شوند و کاربران موظف اند قبل از ثبت هر سفارش، از کلیه قوانین جدید در این بخش مطلع باشند.

افراد برای خرید از فروشگاه اینترنتی بازرگانی رادین لازم است فرم عضویت را به طور کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پر کنند. بعد از عضویت در سایت یا هنگام خرید کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند وسفارش‌ها خود را ثبت نمایند.

کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ طور صحیح در فرم ثبت نام اعلام کند و مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

ثبت سفارش

دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش به عهده خریدار می‌باشد، لذا قبل از تأیید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید. همچنین قبل از تحویل گرفتن کالا از صحت کالای ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل با شماره‌های پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل  تأیید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال می‌شود.

پس از ثبت هر سفارش در صورت لزوم طی یک تماس تلفنی با مشتری هماهنگی و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد. لذا خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به طور صحیح در فرم‌های مربوطه وارد نمایید.

پرداخت هزینه

دریافت مبلغ سفارش های ثبت شده از طریق پرداخت آنلاین صورت می پذیرد. لازم به ذکر است فروشگاه دارای نماد اعتماد معتبر و فروشگاه حضوری و جواز کسب معتبر میباشد.

ارسال فوری در تهران

مجموعه رادین سفارشات تایید شده و پرداخت شده تا ساعت 10 صبح را در شهر تهران در همان روز و در سایر شهرها و شهرستانها تا حداکثر 3 روز از زمان ثبت سفارش از طریق شرکت پست ایران و یا باربری های رسمی ارسال میکنه.

بازگشت کالا

تمام شیرآلات عرضه شده همراه هولوگرام یا کارت گارانتی هست و در صورت وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، لطفا حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش رادین از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع بدید تا پس از تایید ، کالا مرجوع شود.

ارتباط با فروشگاه

هرگونه ارتباط و تماس با فروشگاه فقط و فقط از طریق راه‌های ارائه شده در بخش تماس با ما امکان پذیر می‌باشد. و پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق شماره‌های تماس این فروشگاه صرفاً شماره‌های ذکر شده در خود سایت هستند که با مراجعه به بخش تماس با ما می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید

همچنین در ارتباط با سابقه و فعالیت بازرگانی رادین به بخش “درباره ما” مراجعه کنید . 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...