پنل بتن اکسپوز

سیمان و بتن پرکاربردترین مصالح در ساختمان هستند. اگر به دنبال انتخابی بادوام و مقاوم و همچنین مقرون به صرفه برای پوشش ساختمان خود هستید، پنل بتن اکسپوز یک انتخاب امن و خوب برای شماست. این پنل‌ها به صورت آماده و در طرح‌های مختلف قابل تهیه هستند و می‌توانند برای محیط‌های مختلف از کف و دیوار خانه و گاراژ تا رستوران، دفتر کار و گالری‌های هنری قابل استفاده باشند. رنگ‌های خنثی و بافتی منحصر به فرد باعث می‌شود تا این پنل‌ها پتانسیل زیادی برای سازندگان، پیمانکاران و طراحان ایجاد کند.
بتن اکسپوز به صورت پنل‌های آماده و از پیش ساخته شده به فروش می‌رسد و قابل استفاده در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها است. این پوشش شما را در ایجاد محیط‌های داخلی پویا کمک می‌کند و برای تمامی محیط‌ها از تجاری تا مسکونی، چه در فضای داخلی و چه در فضای بیرونی کاربرد دارد، در نتیجه گزینه انتخابی بسیاری از معماران و کارفرمایان است.

کاربرد پنل اکسپوز چیست؟

از آنجایی که در طراحی معماری مدرن و پست مدرن، این بافت متریال ساختمان است که اهمیت دارد، این پنل‌های آماده برای این سبک‌ها بیشترین کاربرد دارند که طراحان، معماران و کارفرمایان بر حسب ویژگی‌های بنا بهترین گزینه را برمی‌گزینند. این پنل‌ها برای خارج یا داخل ساختمان قابل استفاده هستند که برای پوشش دیوار، نما و یا کف کاربرد دارند.
کارفرمایان از بتن اکسپوز برای موارد زیر استفاده می‌کنند:
1. طراحی نما ساختمان‌ها بصورت تکی یا ترکیبی با سایر متریال‌ها
2. اجرا کف مشاعات ساختمان، مثل پارکینگ
3. اجرا کف در بخش‌های بیرونی ساختمان مثل حیاط
4. اجرا پوشش دیوار داخلی و یا کف در ساختمان‌های اداری
5. اجرا پوشش دیوار داخلی و یا کف در محیط‌های عمومی مانند کافه و رستوران و….
6. اجرا پوشش دیوار داخلی در ساختمان‌های مسکونی
7. و بسیاری کاربردهای خلاقانه دیگر…

مزایای استفاده از پنل اکسپوز

در ادامه به برخی از مزایای استفاده از این پنل‌ها در ساختمان اشاره می‌کنیم:
• دوام بالا
پنل‌های بتنی به سبب مقاومت بالا، عمر زیادی دارند. این اولین و بزرگترین مزیتی است که می‌توان برای آنها در نظر داشت. زیرا با یک بار سرمایه‌گذاری می‌توانید تا مدت‌ها از آنها استفاده کنید. این مزیت در برابر پوشش‌هایی مثل کاشی و سرامیک، لمینت و چوب، بسیار پررنگ‌تر است، مخصوصا برای مکان‌های عمومی با رفت‌وآمد زیاد.
• نگهداری آسان
به سبب مقاومت بالا نیازی به نگرانی در خصوص نگهداری آنها نیست. اما به دلیل رنگ پنل‌های بتن اکسپوز و بافت آنها نیازی به نگرانی درباره ایجاد لک بر روی آنها نخواهید داشت. این موضوع در استفاده از این پنل‌ها برای طراحی داخلی بسیار پراهمیت است، باور ندارید؟ از خانم‌های خانه‌دار بپرسید!
• استفاده دکوراتیو برای مکان‌های پر استفاده
این پنل‌ها ظاهر زیبایی دارند و برای استفاده دکوراتیو مناسبند، در عین حال برای مکان‌هایی که امکان تخریب بالایی دارند مانند نزدیک شومینه مناسب هستند.
• سرعت اجرای بالا
با توجه به اینکه این پنل‌ها بصورت پیش‌ساخته وجود دارند، سرعت اجرای آنها هم بالاست. این موضوع برای بسیاری از کارفرمایان اهمیت بالایی دارد.
• تنوع بالا
درست است که پنل بتن اکسپوز تنها در دو رنگ وجود دارند، اما انبوهی از طرح‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید برای فضای مد نظر خود انتخاب کنید.
• زیبایی در عین سادگی
علاوه بر تمامی گزینه‌های بالا، زیبایی این پنل‌ها گزینه مهمی است که در عین سادگی برای شما فراهم می‌کند، البته به شرط اینکه در ترکیبی مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

طرح و رنگ پنل‌ها

برای انتخاب پنل اکسپوز گزینه‌های متنوعی در طرح‌ها وجود دارند. انواع ساده بیشتر برای کف استفاده می‌شوند و یا در طراحی‌های داخلی مینیمال کاربرد دارند. اما انواع طرح‌دار هم برای دیوار و پوشش نما دیوارهای داخلی و یا خارجی کاربرد دارند.
پنل بتن اکسپوز یک انتخاب شیک و زیبا برای طراحی‌های مدرن در داخل و یا خارج فضا است. رنگ‌های پنل‌ها سفید و یا طوسی هستند که رنگ خنثی آنها دایره کاربرد را هم افزایش می‌دهد و برای انواع طراحی نما و یا طراحی داخلی با ترکیب رنگی مختلف قابل استفاده هستند.
این پنل‌ها می‌توانند برای هر محیطی یک گزینه مناسب باشند که انتخاب طرح و رنگ بستگی به نوع کاربرد شما و سبک مد نظر شما دارد.

قیمت پنل بتن اکسپوز

عوامل مختلفی روی قیمت این پنل‌ها تاثیرگذارند. از این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
• کشور سازنده (ایرانی یا خارجی)
• رنگ (سفید یا طوسی)
• محل استفاده (نمای داخلی یا نمای خارجی)
بر اساس فاکتورهای ذکر شده، تعیین یک قیمت ثابت امکان‌پذیر نیست. اما برای تسهیل این امر، بازرگانی رادین یک سیستم هوشمند طراحی کرده است که با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز خود بتوانید قیمت روز پنل مورد نظرتان را ببینید.
برای اطلاع از قیمت روز پنل بتن اکسپوز مد نظر خود، کلیک کنید

نکاتی برای استفاده از این پنل‌ها

1. بر حسب روش نصب پنل بتنی قیمت تمام شده آنها برای کارفرما متفاوت است. این پنل‌ها به دو روش خشک و یا با ملات قابل اجرا هستند و بر حسب کاربرد و یا شرایط روش مناسب برگزیده می‌شود.
2. استفاده از این پنل‌ها برای کف خانه توصیه نمی‌شود. زیرا بافت آنها زیر پا، بدون کفش، حس سردی ایجاد می‌کنند.
3. پنل بتن اسکپوز بسیار شیک و زیباست اما اگر در یک سبک نامناسب، مخصوصا در طراحی داخلی به کار برده شوند، دقیقا مفهومی برعکس شیک را خواهد داشت.
4. شستشو و تمیز کردن این پنل‌ها کار ساده‌ای است اما باید توجه داشته باشید که فشار خیلی زیاد و استفاده از فرچه‌های سفت می‌تواند به سطح آنها آسیب وارد کند.

رادین، انتخابی مطمئن
بازرگانی رادین، یک کلکسیون کامل و متنوع از پنل بتن اکسپوز را از طریق وارد کنندگان و تولیدکنندگان برتر کشور برای شما تهیه نموده است. حالا شما می‌توانید تنها با چند کلیک، انواع انتخاب‌های موجود را همراه با قیمت روز ببینید و پس از سفارش، در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. برای سفارش کلیک کنید.

  • مدیر سایت بازرگانی رادین
  • تیر 19, 1400
  • 1771 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...