قیمت شیرآلات لمسی و چشمی

قیمت شیرآلات لمسی و چشمی برای افرادی که به دنبال تکنولوژی‌های جدید برای خانه و ساختمان خود هستند مهم است. چرا که این روزها، به نظر می‌رسد که یک نسخه هوشمند از همه چیز وجود دارد. لامپ‌های هوشمند، ترموستات‌های هوشمند، قفل‌های هوشمند و … که در صنعت شیرآلات، یکی از نوآوری‌های جدید، شیر هوشمند است.

شیرآلات اتوماتیک چشمی که با حرکت دست فعال می‌شوند، سال‌هاست که در دستشویی‌های عمومی و فضاهای تجاری وجود دارند، اما اکنون در آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منازل مسکونی هم رایج شده‌اند. شیرآلات هوشمند فواید بسیاری از جمله صرفه جویی در هزینه، کاهش مصرف آب آب و جلوگیری از انتقال میکروب دارند. در ادامه بازرگانی رادین به معرفی و توضیحات بیشتر در این زمینه می‌پردازد.

 

شیرآلات هوشمند چیست؟

این روزها برای افزایش بهداشت و راحتی بیشتر، استفاده از شیرآلات هوشمند رواج پیدا کرده است اما انواع مختلفی از شیرها وجود دارند که در هنگام انتخاب و یا مقایسه قیمت شیرآلات لمسی و چشمی باید به آنها توجه کرد. این محصولات می‌توانند استفاده از شیر آب را راحت‌تر کنند، به شما در صرفه جویی در مصرف آب کمک کنند و باعث شوند تا یک قدم در تمیزی آشپزخانه خود بردارید و آن را تمیزتر و عاری از میکروب نگه دارید.

پس اگر به دنبال یک گزینه هوشمند برای آشپزخانه مدرن خود هستید، هر دو شیر لمسی و چشمی گزینه‌های خوبی هستند که باید در نظر بگیرید، در ادامه به معرفی این دو نوع می‌پردازیم، چرا که با آشنایی بیشتر ممکن است متوجه شوید که یکی از آنها برای چیزی که به دنبال آن هستید مناسب‌تر است.

مقایسه شیرآلات لمسی و شیرآلات چشمی

برای اطلاع از قیمت شیرآلات لمسی و چشمی بهتر است اول با انواع آن آشنا شوید. این نوع شیرآلات، به شیرآلات لمسی و بدون لمس هم معروف هستند و هرچند ممکن است متضاد به نظر برسند، اما در واقع کاملاً شبیه یکدیگر هستند. هر دو نوع شیر آب، نسخه‌های نوآورانه‌ای از شیرهای قدیمی و سنتی هستند و بر روی کار آمده‌اند تا کیفیت زندگی ما را یک پله بهتر کنند.

برخلاف شیرهای معمولی که نیاز به فشار دادن اهرم و یا پیچاندن شیر دارند، این نوع شیرها، عمل مورد نیاز برای باز و بسته کردن شیر را به حداقل می‌رسانند. تفاوت بین این دو عبارت است از:

·       شیرآلات لمسی

این شیرها حساس به لمس فیزیکی هستند و با یک فشار کوچک جریان آب را برقرار می‌کنند. این شیر از برق استفاده می‌کند. یک شیر آب حساس به لمس همچنین شارژ الکتریکی را حفظ می‌کند و مجهز به سنسوری است که با لمس آن میزان شارژ را افزایش می‌دهد. برخی از این سنسورها حتی به اندازه کافی پیچیده هستند که می‌توانند تفاوت را با یک لمس و گرفتن طولانی تر که ممکن است هنگام حرکت دادن شیر آب یا تمیز کردن آن رخ دهد، تشخیص دهند. این سنسور به گونه ای طراحی شده است که تنها با یک لمس روشن و خاموش می‌شود و به هیچ وجه نباید به گرفتن طولانی‌تر واکنش نشان دهد.

·       شیرآلات چشمی

این نوع از شیرها با وجود یک سنسور، حرکت دست را در مقابل خود تشخیص داده و جریان آب را برقرار می‌کنند. آنها دارای سنسور حرکتی برای فعال‌سازی جریان آب هستند و با تکان دادن دست شما روشن و خاموش می‌شوند و مجهز به یک تایمر خودکار یک یا دو دقیقه‌ای نیز معمولا هستند تا به صورت خودکار جربان آب را قطع کنند تا آب هدر نرود.

 

شیرآلات هوشمند چطور کار می‌کنند؟

برخلاف شیرهای معمولی که با نیروی مکانیکی کار می‌کنند، شیرهای هوشمند برای راه اندازی فناوری مدرن به منبع انرژی نیاز دارند، مشخص است که قیمت شیرآلات لمسی و چشمی هم بیشتر از شیرهای معمولی است. محصولات برخی از آنها با باتری تغذیه می‌شوند، در حالی که برخی دیگر به منبع تغذیه زیر سینک متصل می‌شوند که گاهی اوقات باید باتری‌ها را شارژ یا تعویض کنید.

این شیرها، مخصوصا آنهایی که برای سینک آشپزخانه کاربرد دارند، عموما دارای یک اهرم، مانند شیرآلات معمولی، هم هستند. در نتیجه اگر برق خانه شما قطع شود یا باتری تمام شود، شیرآلات هوشمند همچنان کار می‌کنند. در چنین صورتی شما قابلیت‌های هوشمند را از دست خواهید داد و تا زمانی که منبع برق بازیابی نشود، با یک شیر آب معمولی باقی خواهید ماند.

 

مزایای استفاده از شیرآلات هوشمند

وقتی صحبت از هوشمند کردن خانه می‌رسد، هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کنند. اما به عنوان یک کاربر باید بدانیم که در برابر افزایش قیمت شیرآلات لمسی و چشمی چه مزایایی دریافت می‌کنیم؟ در ادامه بازرگارنی رادین به توضیح این امر می‌پردازد.

  1. شیرآلات هوشمند فضای خانه شما را تمیزتر و سالم‌تر نگه می‌دارند. وقتی دست‌های شما کثیف است و به سینک نیاز دارید چه می‌کنید؟ با همان دست آلوده اهرم شیر را حرکت می‌دهید، بعد از شستشوی دست‌ها، دوباره همان اهرم آلوده را لمس می‌کنید. در حالی که شیرآلات هوشمند کمک می‌کنند که فقط با یک ضربه کوچک با دست یا ساعد به نقطه‌ای خاص این کار را انجام دهید و یا حتی بدون نیاز به تماس با یک چشمی این کار را انجام می‌دهند.
  2. شیرهای هوشمند با حذف نیاز به چرخاندن دستگیره یا بلند کردن اهرم، از آلودگی جلوگیری کرده و تمیز کردن و ضد عفونی را راحت‌تر می‌کنند.
  3. وجود ویژگی‌هایی مانند تشخیص نشت و تایمرهای خاموش خودکار که در شیرهای هوشمند تعبیه شده است، برای کمک به محیط زیست مفید است و آنها را به انتخابی سبز تبدیل می‌کند. این محصولات به کاهش مصزف آب کمک می‌کنند که هم برای محیط زیست و هم کیف پول شما مفید است.
  4. این شیرهای هوشمند کار را برای شما راحت‌تر می‌کنند.

 

قیمت شیرآلات لمسی و چشمی

هرچند یک شیر آب هوشمند ممکن است برای همه جذاب نباشد. اما مزیت‌های غیر قابل انکاری دارد که می‌توانند تفاوت قیمت را با یک شیر آب معمولی توجیه کنند. همچنین این گزینه برای طرفداران خانه‌های هوشمند و تکنولوژی هم همواره جذاب است.

در صورتی که برای خرید این شیرها، نیاز به کمک یا راهنمایی بیشتر دارید، از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

26146451- 021

22300750 – 021

 

 

  • شایانه کشوری
  • فروردین 4, 1401
  • 1282 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...