شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره

شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره یکی از انواع پرطرفدار شیر ظرفشویی در بازار این روزها است که در این متن بازرگانی رادین به معرفی این شیرها و توضیح نکاتی درباره آنها می‌پردازد. به خاطر داشته باشید که انتخاب شیر مناسب برای آشپزخانه، یکی از نکات مهمی است که هر کسی باید در هنگام تهیه تجهیزات به آن توجه کند و با توجه به اینکه این روزها تنوع زیادی برای شیرآلات آشپزخانه وجود دارد، این راهنما می‌تواند کارساز باشد.

 

 چرا به تصفیه آب نیاز داریم؟

درست است که این روزها در اکثر شهرهای بزرگ و کوچک آب تصفیه شده به راحتی در دسترس است اما همچنان توصیه می‌شود که از دستگاه تصفیه آب خانگی هم استفاده شود. این دستگاه‌ها آلودگی‌ها و مواد اضافه‌ای که ممکن است برای ما ایجاد بیماری، سنگ کلیه و… کنند را از آب حذف می‌کنند و آبی سالم و گوارا را برای ما فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی دلایلی در این زمینه می‌پردازیم.

1.     صرف هزینه کمتر

با تهیه یک دستگاه تصفیه آب و استفاده از شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره شما همواره به آب تصفیه شده کامل دسترسی دارید و دیگر نیازی به هزینه برای خرید آب معدنی و تصفیه شده به صورت جداگانه نیست. شاید یک بار هزینه کنید اما در مجموع هزینه کمتری خواهید کرد.

2.     کمک به محیط زیست

بسیاری از افرادی که از دستگاه تصفیه آب استفاده نمی‌کنند، اقدام به خرید بطری‌های آب پلاستیکی می‌کنند. از آنجایی که پلاستیک یکی از مواد مضر برای طبیعت و محیط زیست است، تولید کمتر زباله خود قدمی مهم برای حفظ محیط زیست به شمار می‌رود.

3.     سلامت خانواده

عدم استفاده از دستگاه تصفیه آب ممکن است شما را دچار مشکلات سلامتی کند. برای مثال املاح زیاد در آب سبب سنگ کلیه شود و یا آلودگی‌ها شما را دچار بیماری‌های مختلف کنند. وجود تصفیه آب برای سلامت تمام اعضای خانواده مفید و موثر است.

4.     دسترسی ساده و سریع

همانطور که در گزینه‌های قبلی ذکر شد، تهیه آب معدنی و یا بسته‌بندی شده کار ساده‌ای نیست و دسترسی به آن دشوار است. این در حالی است که وقتی از یک دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنید، همواره به آب سالم و تمیز دسترسی خواهید داشت.

 

با انواع تصفیه آب خانگی آشنا شوید

به طور کلی در ایران دو نوع دستگاه تصفیه آب در ایران وجود دارد. یکی دستگاه رومیزی و دیگری دستگاه‌های زیر سینکی است. دستگاه‌های تصفیه آب رومیزی مانند کلمن آب هستند و می‌توانید روی میز و کابینت قرار دهید. دستگاه‌های زیر سینکی هم که در کابینت زیر سینک آشپزخانه قرار می‌گیرند و به شیر آب ظرفشویی وصل می‌شوند. شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره به این نوع از تصفیه آب متصل شده و آب را تصفیه می‌کند. البته در گذشته افراد یک شیر کوچک دیگر در کنار سینک خود قرار می‌دادند اما با نسل جدید شیرهای ظرفشویی دو کاره دیگر نیازی به یک شیر اضافه دیگر نیست.

در هر نوع تصفیه آب از فیلتر استفاده می‌شود. آب از فیلتر گذر می‌کند و مواد اضافه آن حذف می‌شود. فیلترها انواع گوناگونی دارند که گرانول‌های کربن فعال، فیلترهای مبدل یونی و فیلتر اسمز معکوس از انواع آن هستند. عمر مفید از فیلتر مشخص است و باید بعد از زمانی مشخص تعویض شود.

 

خرید شیر ظرفشویی تصفیه دار دوکاره

همانطور که قبل‌تر ذکر شد، در صورتی که مایل به استفاده از دستگاه تصفیه آب زیر سینکی باشید، به یک شیر ظرفشویی نیاز خواهید داشت که بتواند هم آب تصفیه شده و هم آب تصفیه نشده را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه بازرگانی رادین به معرفی 3 نوع از این شیرها می‌پردازد:

  • شیر آلات سیلکو مدل روشا دو منظوره تصفیه دار یک شیر آب شاوری است که برای آشپزخانه شما کاربرد دارد. از مزایای این شیر می‌توان به آلیاژی مستحکم و بادوام، رنگ ثابت، آبکاری باکیفیت و بدون موج و برجستگی اضافی، شلنگی از جنس استیل و دارا بودن نشان استاندارد ملی اشاره کرد.
  • شیر آلات ارزان قیمت ایرسا مدل نیلا دو منظوره تصفیه دار یک گزینه مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیت است و در 3 رنگ کروم، طلایی و سفید موجود است. از نقاط قوت این مدل به جز قیمت مناسب می‌توان به آبکاری خوب و یک دست و جنس آلیاژ خوب اشاره کرد.
  • شیر ظرفشویی دو منظوره KWC مدل زو گزینه‌ای برای آنهایی است که بهترین را می‌خواهند. برند KWC سال‌هاست که نامش در بین بهترین‌های بازار شیرآلات میدرخشد. اگر یک شیر آب نیاز دارید که تا سال‌های زیاد مانند نگینی در آشپزخانه شما بدرخشد، این محصول انتخابی شایسته برای شما است.
  • شایانه کشوری
  • فروردین 21, 1401
  • 1198 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...