سرامیک اسلب پشت تلویزیون

استفاده از سرامیک اسلب پشت تلویزیون این روزها یکی از روش‌های زیباسازی سالن نشمین است. شما می‌توانید بر اساس سبک چیدمان و طراحی منزل و اتاق نشیمن خود، یکی از صدها طرح مختلفی که در بین انواع سرامیک اسلب سایز بزرگ وجود دارد را انتخاب کنید. چرا که از نکات مثبت این سرامیک‌های سایز بزرگ تنوع بسیار زیاد آنها است که موجب می‌شود بتوانند برای هر فضایی و هر دکوراسیونی مناسب باشند. در ادامه این متن با بازرگانی رادین همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره با شما به اشتراک بگذاریم.

 

با سرامیک اسلب بیشتر آشنا شوید

واژه اسلب در لاتین به معنای یا ورق یا قطعه است. تولید اسلب سرامیکی یکی از فرآیندهای جدید در صنعت کاشی و سرامیک است که با ماشین آلات پیشرفته انجام می‌شود. ابعاد اسلب بسیار بزرگتر از کاشی‌های معمولی است. این ابعاد به کاربردهای مورد نظر بستگی دارد. یعنی شما بر اساس کاربرد و فضایی که برای سرامیک در نظر دارید می‌توانید سایز مناسب خود را انتخاب کنید.

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای مدرن در دنیا، تولید سرامیک به صورت اسلب افزایش یافته و از طرفی استفاده از این نوع سرامیک در طراحی داخلی ساختمان ها افزایش یافته است. چرا که باعث زیبایی دو چندان و ایجاد ظاهری لوکس برای فضای شما می‌شود. یکی از این کاربردها سرامیک اسلب پشت تلویزیون است.

 

چرا از سرامیک اسلب استفاده کنیم؟

سرامیک اسلب امروزه بسیار محبوب است و مورد علاقه معماران قرار گرفته است. در معماری داخلی بسیاری از بناهای زیبا و لوکس می‌بینید که معماران از این نوع سرامیک، حداقل در بخشی از فضا بهره برده‌اند. اما چرا؟

  1. یکی از دلایل این امر شامل حداقل تعداد اتصالات بین آنها است. همانطور که گفتیم این سرامیک‌ها دارای سایز بزرگی هستند و با وجود اینکه نصب آنها ممکن است دشوار باشد، اما نمی‌توان منکر مزایای آن شد. اسلب یکپارچگی خوبی در فضا ایجاد می‌کند.
  2. استفاده از سنگ‌های یک تکه و بزرگ، برای مثال استفاده از سرامیک اسلب پشت تلویزیون باعث بزرگتر دیده شدن فضا می‌شود. چرا که یک دیوار یا بخش زیادی از کف را می‌پوشاند.
  3. به جرات می‌توان گفت که مهم‌ترین گزینه برای استفاده از این سرامیک‌های سایز بزرگ ظاهر خیره کننده است. سلب به راحتی می‌تواند یک اتاق را از فضای معمولی، به اتاقی لوکس و بی نقص تبدیل کند و چه کسی است که به ظاهر لوکس و متفاوت علاقه نداشته باشد؟
  4. کاشی‌های اسلب مساحت زیادی دارند و تقریباً هیچ شکافی در وسط آن وجود ندارد. حتی اگر اتصال مورد نیاز باشد، می‌توان شکاف‌ها را در یک طرف دیوار پس‌زمینه نگه داشت یا یک طرف آن را با اسلب پوشاند بدون اینکه بر زیبایی‌شناسی کلی تأثیر بگذارد.

 

با کاربردهای اسلب آشنا شوید

اندازه بزرگ سرامیک‌های اسلب گزینه‌ای عالی برای نمایش سطوح بزرگ است، مخصوصا در مکان‌های تجاری از آنها برای افزایش تاثیر قدرت بصری استفاده می‌کنند. همچنین به ایجاد یک سبک زیبا و شیک کمک می‌کند. علاوه بر این، ضخامت صفحات سرامیکی آنها را به گزینه‌ای عالی برای پروژه‌های نوسازی تبدیل می‌کند. با ترکیب و استفاده از انواع لعاب‌های مختلف از جمله مات و براق، متالیک، شکر و با الهام از طبیعت می‌توان اسلب‌هایی با جلوه‌ای خاص استفاده کرد که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

تنوع طرح در اسلب‌ها باعث شده است که بتوان این نوع سرامیک‌ها را با سایر مصالح مورد استفاده مانند سنگ یا چوب برای کف سازی ترکیب کرد. کیفیت بالا و زیبایی خیره کننده اسلب باعث استفاده از این نوع سرامیک‌ها در بسیاری از پروژه‌های لوکس مسکونی، اداری و تجاری شده است و در بخش‌های مختلف از جمله سرامیک اسلب پشت تلویزیون از آن بهره ببرند.

 

چه نوع اسلب‌هایی کاربرد بیشتری دارند؟

در روش‌های جدید طراحی داخلی ساختمان، استفاده از ورق‌های بزرگ اسلب به جای کاشی‌های کوچکتر رایج شده است. استفاده از اسلب در سایزهای بزرگ به زیبایی فضا می‌افزاید و یکپارچگی بی نظیری به فضا می‌بخشد و طراحی را چشم نوازتر می‌کند.

کاربرد سرامیک‌های اسلب در فضای داخلی ساختمان‌ها بسیار است و در بخش‌های مختلفی مانند کف سالن و پذیرایی، کف و دیوار لابی، ورودی ساختمان، دیوار شومینه و آسانسور، فضای پشت تلویزیون، حمام ،آشپزخانه، پیشخوان و میز ناهارخوری، در مراکز تجاری و ساختمان‌های لوکس کاربرد دارد.

 

استفاده از سرامیک اسلب پشت تلویزیون

طرح‌های بسیار متنوعی از اسلب نیز وجود دارند که در انتخاب طرح مناسب باید فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار دهید. یکی از این فاکتورها سبک طراحی فضای خانه شما است. نکته بعدی رنگ‌ها است. رنگ اسلب باید هم‌خوان و یا تکمیل کننده پالت رنگی اتاق شما شود تا به خوبی خود را به نمایش بگذارید. در نظر داشته باشید که استفاده از رنگ‌های تیره برای اتاق‌های کوچک پیشنهاد نمی‌شود، چرا که باعث گرفتگی و خفگی فضا می‌شود، مگر اینکه به شیوه‌ای هنرمندانه با رنگ‌های روشن دیگر ترکیب شود تا دیوار تلویزیون را به خوبی در مرکز نشیمن به نمایش بگذارد.

شما می‌توانید طرح‌های مختلفی از سرامیک اسلب را در بخش سرامیک اسلب سایز بزرگ در فروشگاه بازرگانی رادین مشاهده کنید و از بین طرح‌های متنوع بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

  • شایانه کشوری
  • اردیبهشت 11, 1401
  • 1465 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...