راهنمای خرید روشویی کابینتی

راهنمای خرید روشویی کابینتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین روشویی کابینتی را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. چرا که این نوع از روشویی‌ها بهترین راه برای ایجاد ظاهری مدرن در سرویس بهداشتی شما هستند. در واقع از آنجایی که انواع بسیار مختلفی از این روشویی‌ها وجود دارند، بازرگانی رادین در این راهنما با در نظر گرفتن تمامی گزینه‌ها کمک می‌کند تا گزینه‌های مناسب خود را بیابید. پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

 

راهنمای خرید روشویی کابینتی

روشویی یکی از بخش‌های مهم سرویس بهداشتی است و از اولین نکاتی است که به محض ورود چشم بیننده را به خود جذب می‌کند. بر همین اساس باید انتخاب شایسته‌ای برای روشویی داشت. این روزها یکی از ترندهای بازار جهانی روشویی کابینتی است. زیرا نه تنها ظاهری شکیل و زیبا می‌بخشد، بلکه این امکان را می‌دهد تا تمامی وسایل اضافه را در کابینت‌های زیر و یا اطراف روشویی نگهداری کنید و در نتیجه از شلوغ شدن و بهم ریختگی فضا جلوگیری کنید. اما برای خرید یک روشویی مناسب باید به چه نکاتی توجه کنید؟

1.     متناسب با سبک کلی خانه خود انتخاب کنید

برای خرید یک روشویی مناسب، باید متناسب با سبک طراحی داخلی خانه خود عمل کنید. سرویس بهداشتی نیز بخشی از خانه شماست و تمام بخش‌ها در انتخاب سبک باید با هم در هارمونی باشند. در نظر داشته باشید که یک روشویی کابینتی با رنگ طلایی، گزینه مناسبی برای خانه‌ای با سبک مدرن و مینیمال نیست. همچنین روشویی‌های ساده و مدرن هم برای خانه‌هایی با چیدمان سلطنتی و یا کلاسیک مناسب نیستند.

2.     سایز متناسب را برگزینید

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین نکته در راهنمای خرید روشویی کابینتی انتخاب سایز مناسب است. در نظر داشته باشید که یک روشویی در صورتی زیبا است که متناسب با فضای سرویس بهداشتی شما انتخاب شود. کابینت‌های خیلی بزرگ درست است که جای بیشتری برای نگهداری وسایل شما دارند، اما ممکن است در سرویس‌های کوچک جای زیادی اشغال کرده و دیگر زیبایی نداشته باشند. و یا برعکس، یک روشویی کوچک در فضایی بزرگ جذابیت کافی را نخواهد داشت.

3.     در جزئیات مدل‌ها دقت کنید

هر کسی در خرید باید به ویژگی‌های شخصی خود توجه کند تا انتخاب بهتری داشته باشد. برای مثال اگر از آن دسته افرادی هستید که وسایل زیادی را در کابینت روشویی خود قرار می‌دهید، بازرگانی رادین در راهنمای خرید روشویی کابینتی به شما پیشنهاد می‌دهد تا از بین انواع پایه دار انتخاب کنید. چرا که تحمل وزن این نوع از کابینت‌ها بیشتر است. همچنین در صورتی که فرصت کافی برای تمیز کردن بخش سنگی روشویی را ندارید، بهتر است از رنگ‌های روشن انتخاب کنید، چرا که تمیز نگه داشتن روشویی‌های تیره، نیاز به دقت و زحمت زیادی دارد.

 

جنس روشویی کابینتی

انتخاب جنس مناسب برای روشویی کابینتی از نکاتی است که باید در هنگام خرید مد نظر قرار دهید. برای این منظور در راهنمای خرید روشویی کابینتی به شرح کامل موضوع می‌پردازیم. در نظر داشته باشید که روشویی کابینتی شما شامل دو بخش است:

  • سنگ روشویی: شما می‌توانید سنگ روشویی خود را از بین گزینه‌هایی که با سرامیک کیفیت بالا هستند انتخاب کنید، یا گزینه‌هایی که از سنگ طبیعی استفاده کرده‌اند را انتخاب کنید. سنگ‌های سرامیکی لک کمتری به خود می‌گیرند، مقاومت بالاتری دارند و تمیز کردن آنها ساده‌تر است و البته ظاهر ساده‌تری هم دارند. اما سنگ‌های طبیعی، مثلا سنگ مرمر، در کنار ظاهری کلاسیک، ممکن است برای تمیز کردن کمی شما را با مشکل روبرو کنند. برای مثال این سنگ‌ها در برابر شوینده‌های قوی مقاومت کمتری دارند، رنگ‌های تیره هم لک‌های بیشتری به خود می‌گیرند. اما همچنان شکی در ظاهر شکیل آنها وجود ندارد.
  • کابینت روشویی: جنس PVC بهترین انتخاب برای کابینت روشویی است چرا که کاملا ضذ آب است. در کنار مقاومت در برابر نفوذ آب می‌توان به نکته مهم دیگری اشاره کرد. از آنجایی که بسیاری از چوب‌ها، به جز رطوبت و خرابی، ممکن است خانه انواع حیوانات موذی و حشرات شوند، خبر خوب اینجاست که PVC راهی برای هیچ موجودی نمی‌گذارد. به همین دلیل با توجه به رطوبت بالایی که در محیط سرویس بهداشتی وجود دارد، بهتر است از گزینه مطمئن استفاده کرده و یک روشویی کابینتی PVC انتخاب کنید.

 

خرید روشویی کابینتی

در صورتی که قصد خرید روشویی کابینتی را دارید، بهتر است از برندهای نام آشنا و فروشنده مطمئن خرید کنید. چرا که با توجه به افزایش قیمت ورق PVC این روزها، ممکن است محصولاتی ساخته شده از انواع دیگر ورق را با نام PVC به شما بفروشند. از آنجایی که مقاوت PVC در برابر آب بالا است اما برای مثال نئوپان با روکش، در حالیکه ظاهری مشابه دارد، اما مقاومتی در برابر آب ندارد. بازرگانی رادین با سال‌ها سابقه در زمینه فروش اقلام و مصالح ساختمانی، اکنون با طیف گسترده‌ای از روشویی‌های کابینتی، اینجاست تا در این راهنمای خرید روشویی کابینتی شما را در انتخابی شایسته یاری نماید.

شما می‌توانید انواع روشویی‌ها را در دسته روشویی کابینتی ببینید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید:

26146451- 021

22300750 – 021

 

 

  • شایانه کشوری
  • فروردین 29, 1401
  • 1245 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...