مرکز فروش کاشی و سرامیک در شرق تهران

بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش کاشی و سرامیک در شرق تهران با سال‌ها سابقه در زمینه فروش و توزیع انواع ملزومات ساختمانی آماده است تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. هم اکنون با گسترش سرویس‌های خود در فضای آنلاین، قصد آسان‌تر کردن فرآیند خرید برای شما مشتریان عزیز را دارد. با این شیوه اکنون همه افراد می‌توانند به یک لیست قیمتی به روز از تمامی ایران به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند و سفارش خود را به راحتی از طریق سایت و یا به صورت تلفنی ثبت کنند. در ادامه یک راهنمای جامع برای انتخابی مناسب آماده کردیم.

 

چگونه کاشی و سرامیک مناسب را انتخاب کنیم؟

وقتی نوبت به انتخاب کاشی‌ها می‌رسد، نیاز به کمک یک متخصص دارید و بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش کاشی و سرامیک در شرق تهران و تخصص چندین ساله در این مورد، یک راهنما آماده کرده است و چند سوال مهم را پاسخ داده است. در زیر لیستی از مواردی را در تهیه کردیم که در هنگام خرید کاشی و سرامیک برای هر بخشی از خانه باید در نظر بگیرید:

1.     برای چه بخشی از بنا کاشی و سرامیک نیاز دارید؟

این مهم است که کاشی را با چه هدفی تهیه می‌کنید آیا یک سرامیک برای کف پذیرایی می‌خواهید یا قصد دارید کاشی سرامیک آشپزخانه تهیه کنید. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که برای آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی باید کاشی‌هایی مقاوم در برابر آب داشته باشید.

2.     کاشی قرار است برای کف استفاده شود یا دیوار؟

از آن جهت که کاشی و سرامیک کف باید در برابر لغزندگی مقاوم باشند، باید قبل از خرید بدانید که کاشی و سرامیک را برای کف می‌خواهید یا دیوار.

3.     یک نوع می‌خواهید یا نیاز به طرح‌های مکمل دارید؟

پاسخ به این سوال اهمیت دارد، چرا که اگر قصد دارید از آن دسته از کاشی‌هایی انتخاب کنید که طرح‌های مکمل یکدیگر را دارند ممکن است کمی انتخاب‌های شما محدودتر شوند.

4.     اندازه فضا چقدر است؟

فضای مورد نظر برای انتخاب طرح و رنگ مهم است. همچنین برای اینکه فضا بزرگتر به نظر برسد بهتر از کاشی‌هایی که سایز بزرگتر دارند استفاده کنید. از طرفی بهتر است با توجه به متراژ فضا اندازه‌ای از کاشی را انتخاب کنید که کمترین دور ریز را داشته باشد.

5.     سبک کلی فضا چگونه است؟

بهتر است رنگ و طرح را با توجه به سبک کلی معماری در نظر بگیرید. برای مثال در سبک‌های مدرن و مینیمال معمولا از طرح‌های گل‌دار یا رنگ‌های خیلی متنوع استفاده نمی‌شود و عموما طرح‌های ساده و رنگ‌های خنثی کاربرد دارند.

6.     بودجه شما چقدر است؟

مانند هر خرید دیگری، برای خرید کاشی و سرامیک هم باید به مبحث قیمت کالا و تناسب آن با بودجه خود توجه داشته باشید. از طرفی باید یک خرید خوب داشته باشید تا بتوانید بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. در این امر انتخاب یک فروشنده مناسب مهم است. در ادامه به توضیح بهتری راه‌ و روش برای خرید می‌پردازیم.

 

مرکز فروش کاشی و سرامیک در شرق تهران

بازرگانی رادین با سال‌ها سابقه در زمینه بازرگانی انواع کالاهای ساختمانی، نمایندگی فروش و توزیع انواع ملزومات ساختمانی از جمله کاشی و سرامیک است. این بازرگانی علاوه بر فعالیت به صورت آنلاین و امکان سفارش‌گیری آنلاین و تلفنی، در قلب بازار ملزومات ساختمانی تهران، یعنی خیابان بنی هاشم تهران واقع شده است.

در صورتی که شما قصد خرید کاشی یا سرامیک را داشته باشید، برای دیدن لیست قیمت و انواع مدل‌ها از برندهای مختلف باید از چندین فروشگاه دیدن کنید، این امر زمان زیادی هم هدر می‌دهد. این در حالی است که در بازرگانی رادین شما می‌توانید انواع اجناس از برندهای مختلف و کلاس‌های قیمتی متفاوت را ببینید. این امر موجب افزایش گزینه‌های شما و بهبود تصمیم‌گیری می‌شود که خود مزیتی بزرگ به شمار می‌رود.

 

خدمات اینترنتی بازرگانی رادین

با توجه به پیشرفت تکنولوژی هر روز بیشتر از روز قبل به سمت فعالیت‌های اینترنتی می‌رویم. عموم افراد خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند چون راحت‌تر است و عموما خدمات بهتری را هم ارائه می‌دهد.

حال بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش کاشی و سرامیک در شرق تهران، خدمات خود را به صورت اینترنتی هم در اختیار مشتریان قرار داده است. این امر چند مزیت بزرگ برای خریداران دارد که عبارتند از:

  • امکان خرید راحت از طریق اینترنت
  • اطلاعاتی کامل و جامع درباره محصولات
  • دسترسی به انواع ملزومات ساختمانی از برندهای مختلف
  • دسترسی به یک لیست قیمت به روز

برای دیدن تمامی محصولات ما، از فروشگاه بازرگانی رادین دیدن کنید.

  • شایانه کشوری
  • بهمن 26, 1400
  • 1345 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...