شیر ظرفشویی شلنگدار

انتخاب شیر ظرفشویی شلنگدار مهم است، چرا که شیر آب آشپزخانه یکی از پرمصرف‌ترین وسایل در آشپزخانه شما است. چرا که شما از آن برای کارهای روزانه‌ای نظیر تهیه غذا، پخت و پز، تمیز کردن و… استفاده می‌کنید. پس نیاز به انتخابی درست و کاربردی دارید. از آنجایی که شیر آب نیز یکی از جزئیات اصلی در دکوراسیون آشپزخانه نیز هست و در مرکز صحنه قرار دارد، ویژگی‌های ظاهری آن هم اهمیت دارد.

اما با این همه گزینه در بین انواع شیر ظرفشویی، چگونه می‌توان بهترین و مناسب‌ترین گزینه را پیدا کرد؟ در اینجا بازرگانی رادین لیستی از چند نکته کلیدی برای انتخاب شیر آشپزخانه را معرفی کرده است.

 

بهترین شیر ظرفشویی شلنگدار را انتخاب کنید

همانطوری که توضیح دادیم قسمت سینک و شیر آب یکی از پرکاربردترین قسمت‌ها در هر آشپزخانه‌ای هستند و اغلب به عنوان نقطه کانونی طراحی برای اتاق در نظر گرفته می‌شوند. به همین دلیل هم تغییر شیر آشپزخانه شما یک راه آسان و مقرون به صرفه است تا فضای شما را تغییر دهد و ظاهر متفاوتی به آن ببخشد، و یا در زمان بازسازی یا ساخت خانه جدید، یک ظاهر زیبا برای آشپزخانه شما بسازند. در این انتخاب باید به موارد زیر توجه کنید:

1.     سبک و ظاهر

اولین و مهم‌ترین ویژگی که هنگام انتخاب یک شیر آب برای آشپزخانه، وجود دارد، ویژگی‌های ظاهری است. رنگ و استایل شیر آب باید با سایر جزئیات آشپزخانه شما هماهنگی داشته باشد. قطعا یک شیر آب مشکی، برای کابینت‌های سلطنتی با روکش سفید مناسب نیست. در عین حال در یک دکوراسیون مدرن، معمولا از شیر آب طلایی رنگ با استایل کلاسیک استفاده نمی‌شود. پس در انتخاب خود، هر دو موضوع سبک و استایل را در نظر داشته باشید.

2.     جنس شیرآلات

نوع مواد سازنده و همچنین نوع پرداخت و روکش در شیر ظرفشویی شلنگدار نکته بعدی است که باید به آن توجه داشته باشید. این روزها روکش‌های جدیدی در بازار وجود دارند که اثر انگشت و لک کمتری به خود می‌گیرند و تمیز نگه داشتن آنها آسان‌تر است. یا برخی از انواع فلزها از دیگری با داوم‌تر هستند و مقاومت بیشتری دارند. در نتیجه برای مدت بیشتری هم با ظاهر زیبا و سالم، مهمان آشپزخانه شما خواهند بود.

3.     به ویژگی‌های کاربردی توجه کنید

با توجه به کاربرد زیادی که شیرها در آشپزخانه دارند اینکه چه قابلیت‌های کاربردی دارند که بتوانند کار ما را ساده‌تر کنند از مهم‌ترین گزینه‌ها برای یک خرید موفق است. قطعا یک شیر شلنگ دار، از شیر ساده کاربردی‌تر است، همچنین گزینه‌هایی که امکان اسپری کردن آب را دارند نیز برای شتسشو کاربردی‌تر هستند و به کاهش مصرف آب کمک می‌کنند، چرا که آب با فشار کم را اسپری می‌کنند. همچنین این روزها انواع شیر فنردار سینک یکی از گزینه‌های پرطرفدار هستند. چرا که هم مانند انواع شلنگ دار می‌توان طول آنها را بلندتر کرد و هم به سرعت جمع می‌شوند.

4.     شیرهای دو منظوره

این روزها دغدغه سلامتی باعث می‌شود که افراد زیادی در آشپزخانه خود یک دستگاه تصفیه آب خانگی نصب کنند. اگر این موضوع برای شما هم اهمیت دارد یا آب آشامیدنی منطقه شما کیفیت مناسبی ندارد، بهتر است از شیرهای دو منظوره که به شیر ظرفشویی تصفیه دار هم معروف هستند کمک بگیرید.

5.     گارانتی

دغدغه کیفیت همیشه برای ما وجود دارد. حتی تصور اینکه که یک شیر ظرفشویی شلنگدار بخرید اما بعد از مدت کمی خراب و غیر قابل استفاده شود هم خوشایند نیست. راهکار بهتر این است که از برندهای معروف و شناخته شده‌ای خرید کنید که گارانتی معتبر دارند. این شرکت‌ها عموما نصب شیر را خودشان به عهده می‌گیرند و گارانتی آنها شامل اکثر موارد خرابی می‌شود. در مورد انتخاب شیر هم وقتی نگران کیفیت هستید، بهتر است به برندهایی که سابقه خوبی دارند اعتماد کنید.

البته این به آن معنی نیست که حتما باید از بین گزینه‌های خارجی انتخاب کنید. اتفاقا این روزها برندهای ایرانی محصولاتی خوب، با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسب ارائه می‌دهند که در مقایسه با رقبای خارجی خود قیمت بسیار مناسب‌تری هم دارند و شما می‌توانید با کمی دقت و ریزبینی، در مقابل پرداخت هزینه‌ای معقول، انتخاب‌های خوبی هم داشته باشید.

6.     انداره مناسب

این گزینه‌ای است که کمتر کسی به آن دقت می‌کند. همانطور که برای خرید سینک شما باید عرض و عمق سینک را داشته برای انتخاب شیر آب آشپزخانه هم باید سایز سینک، محل قرار گیری آن و دامنه حرکتی شلنگ شیر را هم در نظر بگیرید. همچنین فاصله بین دیوار و لبه سینک را هم اندازه بگیرید، زیرا باید مطمئن شوید که فضایی بین دیوار و شیر وجود دارد تا اهرم‌های شیر به طور کامل امکان حرکت داشته باشند.

 

خرید شیر ظرفشویی شلنگدار

به عنوان سخن پایانی بهتر است بگوییم که اگر شما هم به دنبال خرید یک شیر مناسب برای سینک ظرفشویی خود هستید، در نظر داشته باشید که ظاهر همه چیز نیست. اکثر مردم تنها بر اساس ظاهر، شیر آب را انتخاب می‌کنند. اما این روش تصمیم‌گیری اشتباه است. درست است که ظاهر اهمیت دارد، اما باید نکاتی مانند قابلیت‌ها و امکانات، کیفیت و گارانتی را هم مد نظر داشته باشید.

با توجه به رنج قیمتی زیادی که برای شیر ظرفشویی وجود دارد، باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که هزینه زیادی برای آن نکنید. شما می‌توانید شیر آب عالی را با قیمت مناسبی تهیه کنید، پس اجازه ندهید تنها ظاهر ملاک انتخاب شما باشد و شما را از توجه به گزینه‌هایی نظیر قیمت دور کند.

در صورتی که برای خرید خود دچار تردید هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره‌های زیر برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

26146451 – 021

22300750 – 021

  • شایانه کشوری
  • دی 22, 1400
  • 1205 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...