راهنمای خرید شیرآلات توکار

راهنمای خرید شیرآلات توکار را بازرگانی رادین برای شما آماده کرده است تا بتوانید بر اساس آن شیرآلات مناسب خود را انتخاب کنید. چرا که انواع بسیار متنوعی از شیرها وجود دارند که باید با بررسی طرح‌ها و سایر ویژگی‌ها آنها را انتخاب کنید. اگر در این متن هستید، یعنی انواع توکار را برای خود برگزیده‌اید. اما ما در ادامه تجربیات و دانش خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا بهترین را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید.

 

شیرتوکار چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، شیرهای توکار، در داخل نما و بر روی دیوار نصب می‌شوند که روی دیوار و بالاتر از سینک، روشویی و یا وان قرار می‌گیرند. تمیز کردن این شیرها آسان‌تر است، اما یک نقطه ضعف وجود دارد که به لوله کشی مربوط می‌شود. همچنین از آنجایی که لوله‌ها داخل دیوارها هستند، تعمیرات سخت‌تر و پرهزینه‌تر است.

شیرآلات توکار این روزها با ظاهری زیبا و مدرن هم برای استفاده در آشپزخانه و هم در حمام و سرویس بهداشتی کاربرد دارند. این شیرآلات شیک طیف وسیعی از سبک‌ها را از قدیمی گرفته تا مدل‌های مینیمالیستی و مدرن را در بر می‌گیرند. در حالی که همواره یک انتخاب متفاوت و زیبا هستد، اما نصب یک شیر آب داخل دیوار می‌تواند بسیار دشوارتر از نصب یک شیر معمولی باشد و نکاتی هستند که باید در راهنمای خرید شیرآلات توکار بخوانید و در زمان نصب هم مد نظر قرار دهید. به همین دلیل هم پیشنهاد می‌شود تا از استادکاران کمک بگیرید و مشکلات مربوط به نصب آنها را کاهش دهید.

 

قیمت شیرآلات توکار

از آنجایی که در این متن به معرفی و توضیح راهنمای خرید شیرآلات توکار می‌پردایم، بهتر از با عواملی که در امر تعیین قیمت این شیرهای توکار موثر هستند را نیز بشناسید. شیرهای توکار مدرن‌ترین شیرآلاتی هستند که این روزها به جز بناهای زیبا، در هتل‌های مجلل، رستوران‌های شیک و اسپاها می‌بینید، چرا که با نصب شیرها بر روی دیوار، کل ناحیه اطراف سینک یا روشویی شما بازتر می‌شود و ظاهری بسیار مینیمالیستی را ارائه می‌دهد. با این حال این نوع شیرها هم با توجه به انواعی که دارند، قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.

مانند سایر شیرهای پایه بلند، پایه کوتاه، حمام و سرویس بهداشتی و… در شیرآالات تو کار هم انواع مختلفی وجود دارند.

1.     طرح سنتی و مدرن:

طرح‌های سنتی همان‌هایی هستند که ظاهری شبیه به شیرهای قدیمی دارند و دو پیچ برای کنترل آب گرم و سرد و فشار جریان آب در آنها تعبیه شده است، یعنی آنهایی که دسته آب سرد و گرم جداگانه دارند. این شیرها معمولا در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک یا سبک‌هایی مانند روستیک کاربرد دارند.

طرح‌های مدرن هم شیرهای آب اهرمی هستند که شما با چرخش یک اهرم دما را کنترل می‌کنید و با بالا و پایین کردن اهرم فشار آب را تعیین می‌کنید.

2.     وجود پنل و صفحه

در راهنمای خرید شیرآلات توکار لازم به ذکر است که عموما شیرهای توکار روی دیوار نصب می‌شوند اما مواردی نیز وجود دارند که دارای صفحه پشتی هستند و شیرها روی این پنل قرار می‌گیرند. شیرآلات پنل دار، در مقایسه با انواع بدون پنل تنها یک عیب دارند، آن هم تمیز کردن سخت‌تر است، چرا که یک بخش دیگر (یعنی پنل) برای تمیزکاری اضافه می‌شود.

3.     نوع پرداخت

مانند هر شیر دیگری، در مورد شیرآلات توکار هم نوع پرداخت شیرها یکی از عوامل تعیین کننده قیمت است. پرداخت در شیرآلات مقدار ایجاد لک، تثبیت رنگ و ماندگاری شیر را تعیین می‌کند، پس باید یک محصول با پرداخت خوب را تهیه کنید.

4.     برند محصولات

در تمامی موضوعات برند و شرکت سازنده، نقش مهمی در تعیین قیمت دارد. چرا که بسیاری از افراد، به خصوص کسانی که تجربه کافی ندارند، تنها به یک نام آشنا اعتماد می‌کنند. این در حالی است که شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. چه بسا برندهای معروف و باکیفیتی که در زمینه شیرآلات فعالیت دارند اما نام آنها برای افراد غیرحرفه‌ای در این زمینه شناخته شده نیست. همچنین کشور تولید کننده هم بر روی قیمت محصولات تاثیر دارد و قاعدتا اجناس داخلی، عموما قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی دارند.

 

شیر آلات توکار ایرانی یا شیرآلات توکار خارجی

معمولا این تفکر رایج است که شیرآلات توکار خارجی، بهتر از شیرآلات توکار ایرانی هستند. این در حالی است که این روزها با توجه به تحریم‌ها، عموما شیرآلات اصل از برندهای خارجی در بازار موجود نیستند و تنها نمونه‌هایی بی‌کیفیت و مشابه برندهای خارجی در دسترس هستند. حتی در صورتی که به نمونه‌های اصل این شیرآلات دسترسی داشته باشید، چون نمایندگی‌های آنها فعالیت ندارند، امکان تهیه قطعات و تعمیر آنها بسیار سخت و گاهی غیرممکن است.

اما بسیاری از شیرآلات توکار ایرانی هستند که کیفیت بالایی دارند و در عین حال قیمتی بسیار مناسب‌تر از انواع خارجی دارند. این شیرآلات دارای برندهای شناخته شده هستند و شرکت‌های آنها هم فعال هستند و شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های اصلی مانند بازرگانی رادین با خیال راحت اجناسی اصل و باکیفیت را تهیه کنید و در مراحل بعدی هم به قطعات آنها به سادگی دسترسی داشته باشید.

 

راهنمای خرید شیرآلات توکار

برای خرید شیرآلات توکار مانند هر محصول دیگری که مرتبط با ساختمان‌سازی است، نیاز است تا تخصص کافی داشته باشید و یا از یک اهل فن کمک بگیرید. تیم رادین با سال‌ها سابقه در زمینه فعالیت‌های عمرانی و ساختمان‌سازی، اکنون با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین بر آن است تا به تمامی افراد کمک کند تجربه خرید خوبی را در این راستا داشته باشند.

بازرگانی رادین تلاش می‌کند تا محصولاتی باکیفیت، از برندهایی معتبر را برای شما تهیه کند و در عین حال بهترین قیمت‌ها را فراهم کند. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در زمینه این نوع از شیرآلات دارید، از طریق شماره‌های زیر با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید:

26146451- 021

22300750 – 021

  • شایانه کشوری
  • اسفند 24, 1400
  • 1278 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...