خرید سرامیک اسلب

در هنگام انتخاب کاشی و سرامیک برای کف و یا دیوارهای خانه یکی از گزینه‌های پیش روی شما، خرید سرامیک اسلب است. این سرامیک‌ها در واقع قطعاتی در سایز بزرگ هستند که می‌توانید بر حسب فضای مورد نیاز خود، سایز مناسب را انتخاب کنید. یکدستی و سایز بزرگ ظاهر زیبا و منحصر به فردی به بنای شما می‌بخشد. بازرگانی رادین به عنوان یکی از توزیع‌کنندگان سنگ اسلب، در این متن یک راهنمای کامل و جامع به شما ارائه می‌دهد تا انتخاب سنگ اسلب را برای شما راحت‌تر نماید.

سرامیک اسلب چیست؟

اسلب که به معنی ورقه یا تخته است، به سرامیک‌های بزرگی گفته می‌شود که از قطعات بزرگ و یک‌دست سنگ‌ها تهیه می‌شوند. وقتی صحبت از خرید سنگ اسلب می‌شود، سایز بزرگ مهم‌ترین مشخصه این محصول است. این سرامیک‌ها نسبت به انواع معمول سرامیک سایز بزرگتری دارند، معمولا ابعاد آنها بیشتر از 100*100 است. این کاشی‌های سایز بزرگ انواع مختلفی از جمله سنگ طبیعی تا پرسلان دارند، پرسلان انواعی از فرآورده‌های سرامیکی هستند که نفوذپذیری خیلی کمی دارند.

همچنین طرح‌های متنوعی از این سرامیک‌ها در بازار وجود دارند که از انواع آنها می‌توان به گرانیت، مرمر، کوارتزیت و… اشاره کرد.

اسلب چه کاربردی دارد؟

ساختن ساختمان به عنوان یک سرپناه برای زندگی، از تمدن‌های بسیار قدیمی شروع شد و همراه با پیشرفت تمدن بشریت ابداعات متنوعی به آن اضافه شد، تعاریف زیبایی در ساخت یک بنا در طول سالین تنوع پیدا کرد، اما همچنان عنصر زیبایی یکی از اصول مهم در ساخت ساختمان است. پس وقتی صحبت از صنعت ساختمان‌سازی می‌شود، زیبایی یکی از اصول جدانشدنی آن است.

برای زیبایی فضای داخلی بنا راه‌های متنوعی وجود دارد، اما بی‌شک پوشش کف و دیوار از مهم‌ترین موضوعات در این حیطه هستند. خرید سرامیک اسلب برای زیبایی دیوار و یا کف ساختمان یک راه خوب است چرا که ظاهری شکیل به بنای شما می‌بخشد. از این پوشش برای طراحی داخلی بخش‌های مختلف ساختمان اعم از لابی و راه پله، سرویس بهداشتی، اتاق اصلی و… استفاده کرد.

سرامیک اسلب برای هر ساختمانی با هر هدفی کاربرد دارد، از رستوران، مطب، دفتر کار و… گرفته تا خانه‌های مسکونی می‌توان از این پوشش برای کف و دیوار استفاده کرد.

چرا سرامیک اسلب گزینه خوبی است؟

  • اولین و مهم‌ترین نکته، زیبایی سرامیک اسلب است. سایز بزرگ آنها باعث می‌شوند تا ظاهری زیبا و لوکس در بنای شما ایجاد شود.
  • نکته دوم مقاوت و استحکام بالا است. همین امر باعث می‌شود که بتوانید از این سرامیک‌ها در بخش‌های مختلف استفاده کنید.
  • مزیت سوم در خرید سرامیک اسلب عدم نفوذپذیری است، این سرامیک‌ها در برابر نفوذ آب و… مقاومت بالایی دارند همین امر هم سبب می‌شود تا برای استفاده در بخش‌های مختلف ساختمان کاربرد داشته باشند.
  • وقتی از سنگ اسلب برای پوشش استفاده می‌کنید، بندکشی‌های کمتری در سطح شما به کار می‌رود. این موضوع نه تنها برای بهداشت و تمیزی مهم است، بلکه نفوذپذیری را هم کاهش می‌دهد.

نصب سرامیک اسلب

اگر قصد خرید سرامیک اسلب را دارید، احتمالا نصب سرامیک‌هایی با این سایز بزرگ، یکی از اولین مواردی است که به ذهن شما خطور می‌کند. نصب این سرامیک‌ها به دو صورت خشک و با چسب صورت می‌گیرد. برای نصب سرامیک اسلب یکی از مهم‌ترین موضوعات آماده‌سازی بستر است، مخصوصا در مورد کف که باید بستر کاملا مسطح و تراز شود. از دیگر نکات مهم در زمینه نصب اسلب، حمل آنهاست. سایز بزرگ این سرامیک‌ها حمل آنها را دشوار می‌کند، لذا باید با گیره‌های مخصوص انجام گیرد.

با توجه به موارد فوق نصب این سرامیک‌ها نیاز به پرسنلی مجرب و حرفه‌ای دارد. بازرگانی رادین با 12 سال تجربه در زمینه فروش و توزیع انواع ملزومات ساختمانی، می‌تواند مشاوره کامل و جامعی در این خصوص ارائه دهد و استادکارهای حرفه‌ای را به شما معرفی نماید. برای مشاوره با ما در تماس باشید:

تلفن تماس: 26146451 – 021 و 22300750 – 021

نکاتی برای خرید سرامیک اسلب

به جز زیبایی ظاهری، هزینه نگهداری کم از دیگر نکاتی است که افراد را به این سرامیک‌ها علاقه‌مند می‌سازد. اما برای خرید آنها باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

1.  توجه به سایز سرامیک

سرامیک‌های اسلب در سایز‌های مختلفی ارائه می‌شوند، شما باید با توجه به فضایی که برای آنها در نظر دارید مناسب‌ترین سایز را انتخاب نمایید.

2.  انتخاب رنگ و طرح مناسب

رنگ و طرح را باید بر حسب معماری داخلی بنای خود انتخاب نمایید. اما برخی از طرح‌های سرامیک اسلب هستند که قابلیت ست کردن چند طرح با یکدیگر را دارند که در اصطلاح به آنها Faceهای مختلف از یک طرح گفته می‌شود.

3.  خرید سرامیک اسلب با پرداخت‌های مختلف

برخی از انواع سرامیک‌های اسلب جلا داده شده یا به اصطلاح Polished هستند و برخی دیگر بدون جلا یا Unpolished هستند. برحسب نوع کاربردی که نیاز دارید، باید یکی از انواع ذکر شده را انتخاب نمایید.

لیست قیمت سرامیک اسلب

بازرگانی رادین به عنوان یک فعال در زمینه فروش انواع لوازم ساختمانی همراه شماست تا بهترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

با توجه به شرایط فعلی و نوسانات قیمت، یکی از مشکلات در خرید مصالح و ملزومات ساختمانی، دسترسی به قیمت‌های به روز و دقیق است. حالا سایت بازرگانی رادین این مشکل را برطرف کرده است و شما مشتریان عزیز همواره می‌توانید لیستی از قیمت‌های به روز لوازم را در سایت بازرگانی رادین داشته باشید.

برای خرید سرامیک اسلب و یا مشاهده لیست قیمت‌ سرامیک اسلب روی این لینک کلیک کنید.

  • مدیر سئو و محتوا
  • شهریور 30, 1400
  • 1500 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...