سوالات متداول

در این صفحه به منظور رفاه حال شما کاربران گرامی، پاسخی برای برخی از سوالات متداول آماده شده است. لازم به ذکر است که در صورت عدم وجود پاسخ سوال خود، می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما، برای رفع سوالات و مشکلات خود و یا حتی دریافت مشاوره، با ما در ارتباط باشید.

سفارشات و پیگیری سفارشات

در صورتی که در مورد سفارش خود و یا پیگیری آن سوالی دارید، احتمالا جواب خود را در این بخش خواهید یافت:

برای ثبت سفارش کافی است که مطابق مراحل زیر عمل کنید:

  1. روی محصول مورد نظر خود کلیک کرده و وارد صفحه محصول شوید.
  2. مقدار (تعداد) و رنگ مورد نظر را مشخص کنید و دکمه «افزودن به سبد خرید» را بزنید.
  3. پس از اینکه کالا یا کالاهای مد نظر خود را انتخاب کردید، از طریق دکمه سبز رنگی که در بالا دست چپ صفحه مشاهده می‌کنید وارد «سبد خرید» شوید.
  4. دکمه پرداخت را بزنید.
  5. در مرحله بعدی باید اطلاعات خود را برای دریافت سفارش وارد نمایید.
  6. پس از تکمیل فرم مربوط به اطلاعات، دکمه ثبت سفارش را بزنید، بعد از مشاهده فاکتور و تایید به درگاه پرداخت منتقل می‌شوید.
  7. بعد از تکمیل فرآیند پرداخت دوباره به صفحه سایت بازگردانده خواهید شد. همچنین پس از ثبت و تکمیل خرید پیامک و ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد.

این موضوع ممکن است بنا به دلایل مختلفی رخ دهد:

  • ممکن است شماره موبایل یا ایمیل شما درست ثبت نشده باشد.
  • ممکن است سفارش شما تکمیل نشده باشد.
  • ممکن است ایمیل به بخش Spam وارد شده باشد.
  • ممکن است شماره موبال شما روی پیامک‌های تبلیغاتی بسته شده باشد که این امر در برخی موارد مانع از رسیدن پیامک فروشگاه رادین به شما خواهد شد.

در حساب کاربری خود، وارد بخش سفارش‌ها شده و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

لغو سفارش بستگی به وضعیت سفارش شما خواهد داشت. در صورتی که سفارش شما ارسال شده باشد، امکان لغو آن وجود ندارد. پس برای کنسل کردن سریعا از طریق شماره‌های تماس مندرج در سایت ما در تماس باشید.

سفارشات پرداخت شده و تایید شده تا ساعت 12 ظهر در هر روز کاری، در شهر تهران، در همان روز و در سایر شهرها  تا حداکثر 3 روز کاری از زمان ثبت سفارش از طریق شرکت پست ایران، تیپاکس و باربری ارسال می‌شوند.

در صورت وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، تا حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، در صورت تایید واحد فروش، امکان مرجوعی کالا وجود دارد.

اگر موعد مقرر سفارش شما گذشته است، می‌توانید از طریق فرم پیگیری سفارشات، با ما در تماس باشید.

در صورت وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، تا حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، در صورت تایید واحد فروش، امکان مرجوعی کالا وجود دارد.

شما می‌توانید از طریق واتساپ، ایمیل و یا شماره تلفن‌های مندرج در سایت با همکاران ما در بازرگانی رادین تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

پرداخت

در صورتی که در مورد پرداخت سفارش خود سوالی دارید، این بخش را مطالعه کنید:

  • از درگاه بانک ملت موجود در سایت پرداخت را انجام دهید.
  • با استفاده از صفحه پرداخت آزاد وارد درگاه بانک شده و پرداخت را انجام دهید.
  • از طریق پیام در واتساپ، مبلغ مورد نظر را کارت به کارت کنید.
  • برای مشتریان تهرانی امکان پرداخت با دستگاه پوز سیار هم وجود دارد.

ممکن است در حین پرداخت مشکلی در اینترنت ایجاد شود، در صورتی که وجه از شما کسر شده و سفارش تکمیل نشده است، وجه شما نهایتا تا 72 ساعت بازگشت خواهد داشت. در غیر اینصورت برای رفع مشکل، با بانک خود تماس بگیرید.

برای هر پرداخت اینترنتی شما به موارد زیر نیاز دارید:

  • شماره کارت
  • کد CVV2
  • تاریخ انقضا کارت
  • رمز پویا

بازرگانی رادین با چندین سال سابقه در زمینه انواع ملزومات ساختمانی، برندی خوشنام در این زمینه است. اما جهت اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز این سایت مجهز به نماد الکترونیکی و نماد ساماندهی است و از درگاه بانک ملت برای پرداخت استفاده می‌کند. که درگاهی امن و مطمئن است.

حساب کاربری

در صورتی که در مورد حساب کاربری خود سوالی دارید، این بخش را مطالعه کنید:

بله، شما می‌توانید بدون ایجاد حساب کاربری سفارش خود را ثبت نمایید. هرچند که ساخت یک حساب کار شما را برای سفارش‌های آتی ساده‌تر خواهد کرد.

بله، با ورود به قسمت اطلاعات حساب کابری و یا آدرس‌ها، امکان تغییر آدرس یا سایر اطلاعات کاربری را خواهید داشت.

در قسمت ورود به حساب کاربری با استفاده از گزینه «گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟» اقدام به دریافت رمز جدید کنید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...