کاشی دیوار آشپزخانه

اگر در حال انتخاب کاشی آشپزخانه هستید، تفاوتی ندارد که برای یک آپارتمان کوچک انتخاب می‌کنید یا یک ویلای بزرگ، در هر صورت در حال انتخاب یکی از اجزای مهم در طراحی داخلی خانه هستید. چرا که همه ما شنیده‌ایم «آشپزخانه قلب خانه است». با توجه به این مقدمه و اهمیت این کاشی‌ها، بازرگانی رادین یک راهنما برای شما آماده کرده است تا بتوانید انتخاب بهتر و دقیق‌تری برای «قلب خانه خود» داشته باشید و فضای مناسبی برای آشپزخانه خود بسازید.

در انتخاب کاشی دیوار آشپزخانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین فضاهای خانه است. هنگامی که صحبت از انتخاب کاشی برای آشپزخانه می‌شود، با طیف متنوعی از گزینه‌ها روبرو می‌شوید که هر کدام برای کاربردهای مختلف کاملا مناسب هستند. هنگام انتخاب این کاشی‌ها ، به دنبال چیزی باشید که علاوه بر زیبایی محیط، عملکرد مناسبی را تضمین کند. کاشی‌های دیواری در آشپزخانه بخشی از روح و شخصیت دکوراسیون شما در این بخش هستند. در ادامه نکاتی را معرفی می‌کنیم که به شما در این انتخاب مهم کمک کنند.

· سبک کلی را مشخص کنید

مهم‌ترین قدم در انتخاب کاشی و سرامیک آشپزخانه این است که یک سبک کلی در نظر داشته باشید. اول از همه بدانید که آشپزخانه هم بخشی از خانه شماست، پس اگر دکوراسیون کلاسیک برای اتاق پذیرایی خود یا فضای نشیمن دارید، نمی‌توانید به دنبال یک طراحی مدرن برای آشپزخانه باشید. یک سبک کلی در نظر بگیرید، سپس باقی موارد را بر اساس آن انتخاب کنید.

· وسایل آشپزخانه و کابینت‌ها را مد نظر قرار دهید

یکی از ویژگی‌های اصلی آشپزخانه شما کابینت است. درست است که کابینت‌ها بعد از کاشی و سرامیک انتخاب می‌شوند، اما قبل از انتخاب پوشش دیوارهای آشپزخانه کابینت مورد نظر خود را هم انتخاب کنید، چرا که کابینت‌های شما اغلب ظاهر کلی فضای شما را تعیین می‌کنند. روکش کابینتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند به انتخاب کاشی آشپزخانه شما کمک کند. هنگام تصمیم گیری به رنگ و کنتراست فکر کنید. آیا می خواهید از رنگ یکسانی در سرتاسر دنیا استفاده کنید یا سراغ انتهای مخالف طیف بروید؟

در مرحله بعدی کاشی دیوار آشپزخانه شما، باید با وسایلی که در آشپزخانه قرار می‌دهید از نظر رنگ و سبک همخوانی داشته باشد. نکته مهم اینجاست که برای مثال در یک آشپزخانه با لوازم قرمز، نمی‌توانید سبک کلاسیک برای کاشی و کابینت استفاده کنید.

 

 

· بهترین سایز برای شما کدام است؟

بهداشت در آشپزخانه حرف اول را می‌زند. هر چه سایز کاشی‌های شما بزرگ‌تر باشید، بندکشی‌های بین آنها کمتر می‌شود. این از نظر بهداشت برای خانه شما مهم است. اما به این معنی نیست که کاشی‌های کوچک هم غیربهداشتی یا نامناسب هستند. بر اساس بودجه و طرحی که در نظر دارید می‌توانید یک سرامیک اسلب بزرگ انتخاب کنید، یا یک سرامیک در ابعاد کوچکتر.

· انتخاب رنگ مناسب برای کاشی دیوار آشپزخانه

شما انتخاب رنگ خوب برای کاشی‌های آشپزخانه، می‌توانید فضای کوچک را دلباز و بزرگ نشان دهید. در مقابل با انتخاب رنگ نامناسب می‌توانید فضا را گرفته و کلافه‌کننده کنید. برای مثال در آشپزخانه‌های کوچک، نباید هم کاشی‌ها و هم کابینت‌ها به رنگ تیره باشند، چرا که فضا را خفه و گرفته می‌کنند. لازم به ذکر است که وقتی کابینت و کاشی به درستی انجام شوند می‌توانند تأثیر بهتری داشته باشند.

· کاشی‌هایی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شوند

اکثر مردم کاشی را به عنوان پوشش دیوار آشپزخانه خود انتخاب می‌کنند. چرا که به عنوان فضایی که در آن غذاهای خود را طبخ می‌کنید، باید همیشه نظافت همیشه باید در ذهن باشد. پس باید چیزی را انتخاب کنید که به راحتی ترک برندارد و در کنار آن تمیز کردن آن هم راحت باشد. به خاطر داشته باشید که برخی از کاشی‌ها برای تمیز کردن به محلول‌های مخصوص نیاز دارند، بنابراین قبل از انتخاب در مورد روش‌های تمیز کردن هم اطلاعات کسب کنید.

· به دنبال دوام باشید

بازسازی آشپزخانه معمولا هزینه زیادی در پی دارد، بنابراین دوام مناسب کاشی هنگام انتخاب کاشی دیوار آشپزخانه مهم است. آشپزخانه‌ها اغلب پرکاربردترین بخش خانه هستند، بنابراین به نحوه استفاده از فضای خود دقت کنید. اگرچه بیشتر کاشی‌های آشپزخانه مقاوم هستند. در آخر به یاد داشته باشید که شما به چیزی نیاز دارید که بتواند فرسودگی روزمره را تحمل کند و همچنان عالی به نظر برسد.

· کاشی کف را برای دیوار انتخاب نکنید

به خاطر داشته باشید که کاشی کف را برای دیوار انتخاب نکنید. چرا که کاشی دیوار اغلب اصطکاک بسیار کمی دارد که برای کف لغزنده خواهد بود و کاشی کف معمولا داری کمی بافت برجسته است که اگر روی دیوار قرار بگیرد، تمیز کردن آن دشوار خواهد شد.

خرید کاشی دیوار آشپزخانه

با توجه به راهنمای بالا، حالا نکات زیادی را در مورد انتخاب کاشی مناسب برای دیوار آشپزخانه دارید. اما در نهایت، با توجه به شرایط و سلیقه شما، انتخاب بهترین گزینه تنها توسط خود شما امکان‌پذیر است. این روزها برای خرید کاشی و سرامیک حتی نیازی به ترک خانه خود ندارید‌، چرا که می‌توانید به راحتی تمامی اطلاعات مورد نیاز کاشی آشپزخانه را در سایت بازرگانی رادین ببینید، گزینه‌های مختلف را بررسی و مقایسه کنید و در نهایت بدون کوچکترین استرسی، محصول را دریافت نمایید.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت بازرگانی رادین، گرد آوردن انواع مختلفی از محصولات در کلاس‌های قیمتی متفاوت و از تولید کنندگان مختلف است که به مشتریان عزیز ما این امکان را می‌دهد تا با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

پس در فروشگاه بازرگانی رادین نه تنها شما می‌توانید طیف وسیعی از کاشی و سرامیک را، در تنوع رنگ و مدل ببینید، بلکه می‌توانید با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای دیدن انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه کلیک کنید

  • مدیر سئو و محتوا
  • مهر 8, 1400
  • 1420 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...