کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی در تمامی طراحی‌های آشپزخانه‌ها کاربرد دارد و برای هر سبک آشپزخانه با هر نوع کابینتی می‌توان یک گزینه مناسب با همان سبک را انتخاب کرد. این کاشی‌ها عمدتاً ابزاری کاربردی هستند که برای جلوگیری از کثیف شدن دیوارهای شما استفاده می‌شوند، اما بسته به طراحی می‌تواند به عنوان یک پس زمینه زیبا و نقطه کانونی در آشپزخانه شما نیز عمل کند. اما چه سبکی از بک اسپلش را باید انتخاب کنید؟

در ادامه بازرگانی رادین یک راهنمای کامل آماده کرده است که در آن به شما می‌گوییم که چگونه یک کاشی مناسب را برای بین کابینت‌های آشپزخانه خانه خود انتخاب کنید.

 

با انواع کاشی برای بین کابینت آشنا شوید

انواع مختلفی از کاشی‌ها برای پر کردن فضای بین کابینت‌ها وجود دارند. بک اسپلش بین کابینت شاید جز کوچکی از آشپزخانه شما باشد، اما اهمیت آن را نباید دست کم گرفت. در واقع کاشی بین کابینتی می‌تواند به عنوان یک وصل کننده و جزئی از کابینت‌ها دیده شود و در نقش یا کانون توجه در دکور قرار گیرد و حتی توجه را از سینک و اجاق گاز هم دور کند. برخی از انواع این کاشی‌ها عبارتند از:

1.     کاشی ساده

انواع کاشی‌های ساده و کوچک که ممکن است چیدمان خطی، مورب و یا آجری داشته باشند، یکی از انتخاب‌های محبوب برای بین کابینت‌ها هستند. عموما این کاشی‌ها به شکل آجری پلکانی چیده می‌شوند، اما برخی از طرح‌های منحصر به فرد معاصر کاشی‌ها را به صورت عمودی یا مورب می چینند. رنگ کاشی‌ها می‌تواند متفاوت باشد، اما بیشتر اوقات متوجه می‌شوید که این کاشی‌ها سفید ساده هستند و ظاهری مینیمال زیبا ایجاد می‌کنند. البته گاهی اوقات کاشی‌های طرح‌دار یا رنگی هم در بین آنها استفاده می‌شود.

2.     اسلب به عنوان کاشی بین کابینتی

اگر طرفدار کاشی‌های کوچک نیستید می‌توانید یک تخته بزرگ گرانیتی را انتخاب کنید. برخی از افراد از یک تخته سنگی با رگه‌های متمایز به عنوان نقطه کانونی در آشپزخانه مدرن خود استفاده می‌کنند، به خصوص اگر میز و کابینت آشپزخانه حداقل یا سفید باشد. برخی دیگر هم به عنوان ادامه دهنده برای سنگ روی کابینت برای روی دیوار این گزینه را انتخاب می‌کنند.

3.     کاشی موزاییکی

کاشی‌های کوچکی هستند که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. افرادی که به جزئیات علاقه دارند و طرح‌های شلوغ‌تر را می‌پسندند، می‌توانند از کاشی موزاییکی استفاده کنند چرا که طرحی بسیار شلوغ است، بنابراین گزینه خوبی برای ایجاد یک نقطه کانونی پیچیده است.

 

نکات کلیدی برای انتخاب کاشی مناسب

وقتی می‌خواهید یک گزینه مناسب برای کاشی سرامیک آشپزخانه انتخاب کنید، باید به نکاتی توجه کنید از جمله:

 

·       رنگ و طرح مناسب

شما باید رنگی را انتخاب کنید که مکمل کانتر باشد یا کنتراست ایجاد کند و یا حتی ممکن است در همان رنگ باشد. همه چیز بستگی به سبک کابینت‌ها، رنگ آنها و طراحی مد نظر شما باشد. قانون اساسی این است که شما نباید یک کانتر با طرحی شلوغ با کاشی بین کابینتی با طرحی شلوغ را در کنار هم داشته باشید. باید یکی از آنها طرحی شلوغ باشد یا هر دو طرح‌هایی مینیمال و ساده باشند تا هارمونی مناسبی ایجاد شود و باعث خفگی و شلوغی فضای آشپزخانه نشود.

·       جنس مناسب

با توجه به اینکه کاشی‌های آشپزخانه در معرض آب هستند و باید از جنسی باشند که تمیز کردن آنها راحت است، انتخاب جنس مناسب مهم است. معمولا سرامیک و یا پرسلان را انتخاب می‌کنند، هرچند پرسلان مقاوم‌تر است. در نظر داشته باشید که هدف از استفاده کاشی در بین کابینت‌ها، جلوگیری از آسیب به دیوارها و آسان‌تر کردن تمیزی دیوارهاست.

·       بودجه

وقتی به انواع کاشی‌های بین کابینت در آشپزخانه نگاه می‌کنید، مانند هر چیز دیگری با انواع زیادی از انتخاب‌ها را با رنج قیمتی متفاوت مواجه می‌شوید. در هر پروژه ساخت و یا بازسازی، بودجه مهم‌ترین قسمت کار است. برای مثال معمولا اسلب که سنگ یک تکه است، قیمت بالاتری در مقایسه با کاشی‌های کوچکتر دارد. در نتیجه با توجه به سبک مورد نظر و بودجه خود باید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

خرید کاشی بین کابینتی

هر کسی ترجیح می‌دهد بهترین کیفیت را در برابر کمترین قیمت داشته باشد. ما در بازرگانی رادین انواع کالاها را با کلاس‌های قیمتی متفاوت برای شما فراهم آورده‌ایم. شما با مراجعه به سایت فروشگاه رادین می‌توانید انواع کالا از برندهای مختلف را با لیست قیمت‌های به روز ببینید. در بخش توضیحات هر محصول هم اطلاعاتی جامع و دقیق درباره هرکدام نوشته شده است تا روند خرید را برای شما مشتریان عزیز ساده‌تر کند.

اما این همه مزایای خرید از بازرگانی رادین نیست. شما می‌توانید از امکان مشاوره رایگان تلفنی بازرگانی رادین نیز بهره ببرید. ما با سال‌ها سابقه در زمینه اجرای انواع پروژه‌های ساختمانی آماده مشاوره درباره تمامی محصولات از جمله کاشی و سرامیک آشپزخانه هستیم. پس اگر نیاز به راهنمایی یا کمک دارید، از طریق شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

26146451 – 021

22300750 – 021

 

  • شایانه کشوری
  • بهمن 23, 1400
  • 1450 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...