قیمت کاشی ساده

قیمت کاشی ساده یکی از موضوعات مهم در حوزه ساختمانسازی است. چرا که از زیبایی کاشی‌ها می‌توان در هر فضایی از خانه استفاده کنید، هم برای کف و هم برای دیوار. از فضای باز مانند بالکن و تراس گرفته تا اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام و آشپزخانه و حتی مراکز تجاری مانند بیمارستان‌ها، مدارس یا رستوران‌ها.

اما نکته مهم اینجاست که شما باید کاشی‌ها را با توجه به فضایی که مد نظر دارید، انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر قصد انتخاب کاشی سرامیک سرویس بهداشتی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که در برابر آب مقاوم بوده و دارای کیفیت عاری از میکروب هستند. برای مناطق بیرونی، باید مطمئن شوید که کاشی‌هایی انتخاب می‌کنید که بادوام هستند و می توانند گرما، سرما یا باران را تحمل کنند. به همین ترتیب، می‌توانید کاشی‌های شیکی را برای کف اتاق نشیمن خود انتخاب کنید. در ادامه بازرگانی رادین تجربیات خود را در زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

جنس کاشی و سرامیک

وقتی صحبت از قیمت کاشی ساده می‌شود، قبل از هرچیزی جنس آن است که اهمیت پیدا می‌کند. درست است که باید در وهله اول شما بودجه خود را در نظر بگیرید، اما باید با جنس‌های مختلف هم آشنا باشید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

•        کاشی های سرامیکی

این نوع از کاشی‌ها بادوام و مقرون به صرفه هستند اما اگر انتخاب مناسبی نداشته باشید و جنس مناسبی را انتخاب نکنید، ممکن است مستعد بریدگی و ترک خوردن باشند. ما در بازرگانی رادین تلاش می‌کنیم تا بهترین اجناس را از برندهای مختلف برای شما تامین کنیم تا شما با هر کلاس قیمتی، بتوانید محصولات باکیفیتی را تهیه کنید.

•        کاشی پرسلان

این نوع نه تنها متراکم‌تر و قوی‌تر از سرامیک هستند، بلکه در برابر خراش و لکه نیز مقاوم هستند. برای داشتن پرداخت یکپارچه، کاشی‌های کاشی پرسلان اصلاح شده یا بدون درز را انتخاب کنید.

•        کاشی از متریال طبیعی

یکی دیگر از انتخاب‌های شما که ظاهر شیکی به بنای شما می‌بخشد، کاشی‌هایی است که از جنس و متریال مواد طبیعی هستند، مثلا مرمر سایر مواد طبیعی مانند ماسه سنگ، سنگ آهک یا تراورتن هستند.

 

چگونه طرح مناسب را انتخاب کنیم؟

در ساختمانسازی و معماری هم مانند صنعت پوشاک مبحث «مد» اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید اول باید درباره سبک‌های محبوب روز تحقیق کنید. سپس به سبک بنای مورد علاقه خود فکر کنید. برای دیدن تصاویر کاشی‌هایی که دوست دارید و قیمت کاشی ساده از طریق مجلات آنلاین یا گشت و گذار در بازاری می‌توانید اطلاعات خوبی پیدا کنید، سایت فروشگاه رادین هم تنوع گسترده‌ای از انواع کاشی با کلاس‌های قیمتی مختلف را برای شما تهیه دیده است. البته در نظر داشته باشید که همیشه هرچیزی که مد است مناسب شما نیست، چرا که سبک خانه شما هم دقیقا باید مطابق با سلیقه و معیارهای شما باشد.

کاشی‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود هستند. با پیشرفت تکنولوژی چاپ دیجیتال، کاشی‌ها می توانند ظاهر و حس مواد طبیعی مانند چوب، مرمر و انواع مختلف سنگ طبیعی را به خود بگیرند. شما همچنین می توانید دو یا چند کاشی را با هم ترکیب کنید و یک الگوی جالب ایجاد کنید. انواع مختلف کاشی را در دسته‌بندی کاشی و سرامیک فروشگاه رادین ببینید.

 

انتخاب سایز مناسب کاشی

برای یک انتخاب خوب باید سایز کاشی را مد نظر قرار دهیم. هنگام انتخاب اندازه، مطمئن شوید که حداقل هدر رفت در هنگام نصب وجود دارد. با توجه به این موضوع برای اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری و اتاق خواب کاشی‌هایی با اندازه بزرگ انتخاب کنید. کاشی‌های کوچکتر برای آشپزخانه و حمام مناسب هستند. البته در این موضوع باید به بودجه خود و قیمت کاشی ساده هم توجه داشته باشید همچنین به خاطر داشته باشید که کاشی‌های بزرگ خطوط درز کمتری ایجاد می‌کنند و از نظر تمیز بهتر هستند و احساس وسعت بیشتری را هم القا می‌کنند.

 

چرا قیمت کاشی ساده مهم است؟

برای تخمین قیمت کاشی باید مقدار دقیق کاشی‌های مورد نیاز برای کفپوش و یا دیوار را محاسبه کنید و سپس مطمئن شوید که 10 درصد را ضایعات اختصاص می‌دهید، چرا که ممکن است در حین کار و نصب مشکلاتی ایجاد شود و در صورتی که کاشی کمتر بخرید و موجودی آن کاشی هم تمام شود، ممکن است شما را با مشکلات جدی روبرو کند. سپس باید بودجه‌ای را در نظر داشته باشید تا انتخاب کاشی کف کمی آسان‌تر شود.

در زمان بازسازی یا ساخت یک بنا، هزینه‌های زیادی از هزینه کارگر گرفته، تا آماده‌سازی بستر، کفسازی و… هستند که باید همگی مد نظر قرار گرفته شوند. در نتیجه در انتخاب متریال مورد نظر، از جمله پوشش دیوارها یا کف، باید حتما بودجه را مد نظر قرار داد.

با توجه به اینکه در موضوعاتی مانند کاشی، شما مقدار زیادی خرید می‌کنید، حتی تفاوت قیمت کم هم در هزینه کلی پروژه تاثیرگذار است، این امر در خصوص پروژه‌های بزرگتر محسوس‌تر و مهم‌تر می‌شود. به همین دلیل است که قیمت کاشی و سرامیک اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

 

خرید کاشی و سرامیک با قیمت مناسب

تفاوتی ندارد که قصد خرید کاشی برای سرویس بهداشتی دارید یا در حال انتخاب گزینه مناسب کاشی سرامیک آشپزخانه هستید، در هر صورت ترجیح بر این است که محصول مورد نظر خود از نظر جنس و طرح و ظاهر را با بهترین قیمت و مرغوب‌ترین کیفیت تهیه کنید.

بازرگانی رادین این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید در بین انواع متفاوتی از کالاها، کیفیت خوب را با بهترین قیمت کاشی ساده موجود در بازار تهیه کنید. برای دیدن محصولات کافی است از فروشگاه ما دیدن کنید و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، از طریق شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

26146451 – 021

22300750 – 021

 

  • شایانه کشوری
  • بهمن 20, 1400
  • 1254 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...