شیر ظرفشویی تصفیه دار

شیر ظرفشویی تصفیه دار در مناطقی که آب شهری کیفیت پایینی دارند، بهترین انتخاب است. این شیر دارای دو خروجی آب می باشد که یک خروجی به آب تصفیه و آشامیدنی وصل می‌شود و خروجی دیگر به آب لوله کشی شهری، که بیشتر برای شستشوی ظروف به کار می رود. در این حالت قبل از اینکه آب از خروجی مخصوص تصفیه خارج گردد به دستگاه تصفیه ی آب منتقل شده و سپس به صورت تصفیه شده در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر می‌توانید برای مثال شیر ظرفشویی دو منظوره آریانا مدل سزار را ببینید.

 

با ساختار و مکانیزم عملکرد شیرآلات تصفیه دار آشنا شوید

در تمامی انواع شیر ظرفشویی تصفیه دار، دو خروجی آب جداگانه وجود دارد که این خروجی ها بر روی یک علمک واحد قرار گرفته اند. در بعضی موارد ممکن است علمک ها مجزا از یک دیگر نیز باشند. خروجی آب شهری معمولا برای ایجاد فضای مناسب تر جهت شستشو در مقایسه با خروجی آب تصفیه ، ارتفاع بیشتری دارد. هنگامی که آب تصفیه باز می شود ، از آنجایی که خود شیر به تنهایی قابلیت تصفیه ی آب را ندارد، آّب از دستگاه تصفیه عبور کرده و به سمت خروجی شیر هدایت می گردد. علاوه بر این، در ساختار شیرآلات دوکاره، هر خروجی دارای اهرم مخصوص به خود است. شما می توانید به راحتی با حرکت اهرم مربوط خروج آب شهری یا تصفیه را کنترل کنید. در اغلب موارد اهرم مربوط به آب تصفیه کوچک تر است.

 

مزایای شیرآلات تصفیه دار کدامند؟

مانند سایر شیرآلات ظرفشویی، شیر ظرفشویی تصفیه دار نیز مزایای مختلفی دارد. در نهایت تصمیم در مورد خرید این شیر ها به نوع نیاز و جمع بندی مصرف کننده بر می گردد. ما در ادامه به برخی از مزایای شیرآلات تصفیه دار می پردازیم:

  • بدلیل جدا بودن مسیر های آب مصرفی و آب آشامیدنی ، هموارهآب تصفیه شده خالص در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
  • در دستگاه های تصفیه ی آب معمولا از گاز کلر برای تصفیه ی آب استفاده می گردد. این شیر آب کلر را که بلافاصله بعد از خارج شدن از دستگاه تصفیه هنوز در آب حل نشده است، از بین می برد.
  • تهیه شیرآلات تصفیه دار به صرفه است. این نوع شیرها به امکان دسترسی همزمان به آب لوله کشی و آب تصفیه شده را می‌دهند که به واسطه یک شیر ظرفشویی فراهم می شود و نیازی به خرید شیر آب تصفیه به صورت جداگانه نیست.
  • زمانی که آب لوله کشی ابتدا وارد دستگاه تصفیه آب می شود و سپس از خروجی آب تصفیه خارج می شود، تازگی بیشتر و طعم بهتری دارد.
  • ارزان ترین و بهترین راه برای حذف آلاینده هایی که بعد از تصفیه آب در تصفیه خانه ها، همچنان در آب لوله کشی باقی مانده اند، استفاده از شیرآلاتی دارای خروجی آب تصفیه و متصل به دستگاه تصفیه آب است. یکی از مقرون به صرفه ترین انواع این شیرها، شیر آلات ارزان قیمت ایرسا مدل نیلا دو منظوره تصفیه دار است.
  • شیرآلات تصفیه دار (دو منظوره) با طراحی بروز، علم بلند در مدل های مختلفی از جمله شاوری، فنری و معمولی، موجود می باشند. در ساختار بعضی مدل های شیرآلات تصفیه دار ، فقط یک مسیر خروجی برای آب تصفیه شده و آب شهری وجود دارد ، اما اگر دارای دو خروجی متفاوت باشد آب ها با یکدیگر تماس پیدا نکرده و خلوص آب تصفیه کاهش پیدا نمی کند.

 

لزوم استفاده از آب تصفیه شده خانگی

به دلیل بالا بودن هزینه ی جداسازی ناخالصی های محلول در آب نه تنها درایران، بلکه در هیچ کشور دیگری ناخالصی های محلول در آب مثل املاح حل شده ، سختی و سنگینی آب و … از آب جدا نمی شوند. با توجه به اینکه حجم زیادی از آب شهری صرف مصارف غیر آشامیدنی می شود به همین دلیل مصرف آب شهری با این هزینه های فراوان کار عاقلانه ای نیست تا ناخالصی های حل شده در آن حذف شود. علاوه بر این در اثر گذشت زمان لوله های شهری دچار پوسیدگی و خوردگی در اثر زنگ زدگی می باشد و این رسوبات وارد آب شده و از دیگر عوامل آلودگی آب می باشد.

 

نکته ای درباره شیر ظرفشویی تصفیه دار

در بسیاری از منازل شیری که جهت استفاده از دستگاه تصفیه نصب می گردد بسیار کوچک و نامتناسب با شیر اصلی می باشد که این موضوع خود باعث بهم خوردن دکور و نا همگن شدن فضای آشپزخانه می گردد. ما در بازرگانی رادین یک راه حل ویژه برای کسانی داریم که تمایل دارند از دستگاه تصفیه آب خانگی در زیر سینک استفاده نمایند و هم نمی خواهند زیبایی محیط آشپزخانه شان خدشه دار شود.

پیشنهاد بازرگانی رادین استفاده از یک شیر ظرفشویی دوکاره یا تصفیه دار است. در طراحی این شیرها به گونه ای عمل شده است که دارای دو خروجی آب باشند؛ یکی از این خروجی ها به لوله کشی آب شهری و دیگری به دستگاه تصفیه آب متصل می شود. از مزیت های اصلی این شیر می توان به مدیریت فضای سینک و افزایش زیبایی آن اشاره نمود. بازرگانی رادین با فروش انواع گوناگونی از شیرآلات تصفیه دار به طراحی و زیبایی خانه های ایرانی درکنار کاربرد مناسب و همگون توجه نموده است. اینگونه شیر ها بدلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته و پیچیده تر دارای قیمت بالاتری هستند اما با توجه به امکاناتی که در اختیار مشتری می گذارند ، مقرون بصرفه می باشند.

 

خرید شیر آب دو منظوره و قیمت آن

به منظور تهیه محصول کارآمد شیر ظرفشویی تصفیه دار، شما می توانید به بازرگانی رادین مراجعه نمایید تا علاوه بر صرفه جویی در وقت پس از انتخاب طرح و مدل مورد نظر خود، ثبت مشخصات و پرداخت هزینه، محصول خریداری شده خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید. توجه داشته باشید قیمت های شیرهای آب اتوماتیک و شیر ظرفشویی هوشمند متناسب با مدل  آن ها و نوع روکش و دیگر فاکتور ها متغیر می باشد.

  • شایانه کشوری
  • آبان 19, 1400
  • 1346 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...